loading...

alefbatour

آژانس مسافرتي الفباي سفر| تور گردشگري، خريد آنلاين بليط

بازدید : 235
سه شنبه 16 ارديبهشت 1399 زمان : 11:18

جادوي شب هاي سفيد سن پترزبورگ

يكي از جذابترين و محبوبترين جاذبه هاي ديدني كشور روسيه، پديده شبهاي سفيد است كه هر سال گردشگران زيادي را از اقصا نقاط دنيا به سمت خود ميكشاند. شبهاي سفيد روسيه را در بيشتر شهرهاي اين كشور به خصوص در سنت پترزبورگ مي توانيد مشاهده كنيد. همراه با الفباي سفر با اين پديده جذاب بيشتر آشنا شويد.

مختصري در مورد شبهاي سفيد سن پترزبورگ

شبهاي سفيد روسيه يك پديده طبيعي است كه در اوايل خرداد ماه تا اوايل تير در شهرهاي شمالي اين كشور رخ مي دهد. علت اتفاق افتادن اين پديده حيرت انگير وسعت مدار عرضي است كه باعث مي شود تا در يك زمان طلوع و غروب خورشيد رخ بدهد.به عبارتي خورشيد قادر نيست كه موقع غروب در افق فرو رود و تاريكي شب را به وجود آورد در نتيجه هوا روشن باقي مي ماند. گردشگراني كه علاقه مند هستند تا اين پديده زيبا را مشاهده كنند مي توانند تور تركيبي روسيه خود را از قبل رزرو كنند. بهترين زمان سفر براي تماشاي پديده شبهاي سفيده روسيه از ۲۱ خرداد ماه تا ۱۱ تير ماه ميباشد تا تجربه اي متفاوت را در طول سفر خود كسب كنيد.

با اينكه تماشاي اين جاذبه ديدني روسيه در بيشتر شهرهاي اين كشور قابل مشاهده است ولي بهترين انتخاب براي ديدن آن شهر سن پترزبوگ مي باشد. اينكه در شب نيز هوا مانند روز روشن است يك امري جذاب و جالب است و بيشتر گردشگران تور سن پترزبورگ زماني كه براي تماشاي اين پديده به كشور روسيه سفر مي كنند در شب نيز به گردش و گشت و گذار در خياباهاي اين شهر و بازديد از جاهاي ديدني روسيه مي پردازند.

فضاي جالب محيط براي آنها بسيار هيجان انگيز و منحصر به فرد خواهد بود چرا كه شب نيز مانند روز روشن است و اين قضيه كه شما به طور مثال در ساعت 10 شب در خيابان در حالي كه هوا روشن است در خيابانها در حال قدم زدن هستيد براي شما حس متفاوتي را ايجاد خواهد كرد.

در زماني كه با تور مسكو سن پترزبورگ به كشور روسيه سفر كرده ايد و زمان سفر شما همزمان با پديده شبهاي سفيد است يكي از تورهاي لذت بخشي كه به شما توصيه مي كنيم قايق سواري و شناور بودن بر روي رودخانه نوا است. اين تور معمولا زماني برگزار مي شود پلهاي متحرك روي رودخانه باز و بسته ميشوند و در ايامي كه پديده شبهاي سفيد اتفاق مي افتد با چشم انداز بسيار ديدني و خيره كننده ايي شما را روبرو مي كند. آسمان نيز آبي و افق تقريبا صورتي رنگ بوده و انعكاس اين نورها بر روي آب رودخانه فضاي رويايي را به وجود مي آورد.

فستيوالهاي شبهاي سفيد سن پترزبورگ

هر سال حدود 4 ميليون گردشگر تور روسيه شبهاي سفيد براي تماشا و عكاسي از اين پديده زيبا به كشور روسيه سفر مي كنند. همچنين در اين ايام، فستيوال شبهاي روشن روسيه نيز برگزار مي شود.اين جشنواره با برنامه هاي شاد و مفرح و جذاب مانند جشنهاي مختلف، نور پردازيهاي ديدني، آتش بازي، نمايشهاي گوناگون، جشنواره هاي موسيقي، رقصهاي محلي و بومي روسيه و يا گروهي به خصوص رقص باله و اپراهاي مشهور اين كشور همراه است كه جلوه و شكوه بي نظيري را به وجود مي آورد. شما نيز با رزرو بليط پرواز سن پترزبورگ مي توانيد شاهد اين جشنوارهاي باشكوه باشيد.

فستيوال شبهاي سفيد با اجراي مراسم هاي جذاب:

بخش مهمي از فستيوال شبهاي سفيد شامل برگزاري مجموعه اي از اجراهاي موسيقي، اركستر، رقص باله در سالن تئاتر Mariinsky مي باشد. برنامه هاي روزانه مختلفي در اين سالن تئاتر در طول اين جشنواره برگزار مي شود.معمولا اجراهاي بعد از ظهر ساعت 7 شب و گاهي ساعت 6 آغازمي شود. علاوه بر اين، صبح ها نيز معمولا ساعت 12 و يا 2 بعد از ظهر نيز اجرايي انجام مي شود. نخستين برگزاركننده ي اين فستيوال اولين شهردار سن پطرزبورگ به نام Anatoly Sobchak بود و از سال ۱۹۹۳ هرساله اين فستيوال برگزار مي شود.

بهترين گالري هاي هنر معاصر ايروان

فرهنگ غني كشور ارمنستان، در آثار هنري هنرمندان معاصر ارمني به تصوير كشيده شده است. هنرمندان با استعداد اين كشور در گالريهاي هنري مختلف، آثار خود را در معرض نمايش قرار داده اند. الفباي سفر به عاشقان هنر بهترين گالريهاي هنر معاصر را معرفي مي كند تا در طي سفر خود به تعدادي از آنها سر بزنيد.

گالري هنري آرام ARAME ART GALLERY

گالري هنري آرام Arame براي اولين بار در سال 2003 توسط Aram Sargsyan به صورت يك مجموعه هنري افتتاح شد. او در سال 2012 شعبه ديگري از آن را به نام Mashtots افتتاح كرد.هر دو گالري، كار هنرمندان معاصر ارمنستان را ترويج داده و مجموعه هاي منحصر به فردي از آثار ارزشمند را با قيمت هاي رقابتي عرضه مي كنند.

چهره هاي سياسي، بازيگران معروف و سرمايه گذاران وال استريت Wall Street و تعدادي از هنرمندان برجسته ارمني مانند Babken Kolozyan، Minas Avetisyan، Hovsep Karalyan از جمله افراد سرشناسي بودند كه تعدادي از اين آثار را خريداري كردند. شما نيز در طي سفر تور ارمنستان از اين گالريهاي مي توانيد بازديد كنيد.

گالري هنري آرت ميكس ARTMIX GALLERY

اگر مي خواهيد با فرهنگ ارمني از طريق انواع مختلف آثار هنري از جمله گرافيك، سراميك، نقاشي، شيشه، چوب، فلز و گلدوزي آشنا شويد، به گالري آرت ميكس برويد.هنرمندان ارمني معاصر با وجود داشتن يكي از قديمي ترين فرهنگهاي جهان در كشور خود، در اين گالري تصميم گرفتند تا تكنيك هاي قديمي قرون گذشته را در هنر خود به كار گرفته و آثار زيبايي را كه هويت سنتي و معاصر مذهبي دارند را به وجود بياورند. حتما براي شما نيز تماشاي اين گالري در تور لحظه آخري ايروان جالب خواهد بود.

موزه و گالري هنري كافسجيان CAFESJIAN

موزه و گالري كافسجيان شيوه جالبي را براي نمايش آثار به كار گرفته است. اول آنكه تلاش كردند تا هنرمندان بين الملي را به سمت خود بكشانند و دوم آنكه آثار هنرمندان محلي را از اين طريق به سراسر دنيا نشان بدهند. اين محل توسط كافسجيان افتتاح شده و آثار شخصي خود را نيز در معرض نمايش قرار داده است.

اين مركز همچنين ميزبان رويدادهاي ديگر مانند كنسرت، كارگاه، سخنراني و نمايش فيلم ها نيز مي باشد. شما نيز در يكي از رويدادها در تور ايروان پاييز حضور داشته باشيد.

مكان هاي ديدني تفليس براي عاشقان هنر

در تفليس شما مي توانيد موزه هاي مختلف از آثار هنري در نمايشگاه هاي هنرمندان محلي و خارجي، گالري ها، كافه هاي هنري و هنرهاي خياباني مشاهده كنيد. با الفباي سفر همراه باشيد تا به شما اين مكانها را معرفي كنيم.

موزه هنرهاي زيبايي MUSEUM OF FINE ARTS

موزه هنر هاي زيبايي، نمايشگاهي از ميناكاري، جوهرات، پارچه ها با طراحي هاي هنري زيبا، گلدوزي هاي بي نظير، نقاشيهاي هنري ديواري و قديمي از گرجستان، روسيه و اروپاي شرقي مي باشد و ميزبان نمايشگاه هاي دايمي و موقت است.

موزه هنرهاي زيبايي تفليس، نمايش آثار استادان گرجي از عصر برنز تا هنر مدرن قرن بيست و يكم را نشان مي دهد. از موزه هنرهاي زيبايي تفليس در تور ارزان تفليس به غير از روزهاي دوشنبه و تعطيلات رسمي مي توانيد از ساعت 10 صبح تا 6 عصر بازديد كنيد.

خانه موزه الن اخولدياني Elene Akhvlediani

خانه موز الن اخولدياني هنرمند معروف گرجي كه در سال 1976 تبديل به خانه موزه شد. موزه اي كه شما در آن مي توانيد آثار نقاشي، طراحهاي گرافيكي، لباسهايي كه او طراحي كرده، كتاب، عكس و آرشيو شخصي او را مشاهده كنيد كه حتما برايتان جالب خواهد بود.

علاوه بر آثار هنري اين هنرمند گرجي، آثار ديگر هنرمندان برجسته و مطرح اين كشور را نيز مي توانيد در اين موزه مشاهده كنيد. همانند موزه هنرهاي زيبا، از خانه موز الن اخولدياني هر روز به جز روزهاي دوشنبه و تعطيلات رسمي مي توانيد در تور لحظه آخري تفليس ديدن كنيد.

خانه موزه موس تويدز Mose Toidze

خانه موزه موس تويد، متعلق به گرافيست و نقاش گرجي است كه عضو آكادمي اتحاد جماهير شوروي بود. خانه او به نمايشگاهي از 373 آثار از نقاشي، گرافيك و سبكهاي هنري او تبديل گشت. براي علاقه مندان به هنر اين خانه موزه بسيار جذاب است تا با سبك هنري هنرمندان گرجي بيشتر آشنا شوند.

علاوه بر اين شما مي توانيد آرشيويي را مشاهده كنيد كه تاريخچه و فرهنگ غني گرجستان را نشان مي دهد.مانند آثار منتشر شده از او در قرن 19 تا 20 كه شامل نامه هاي شخصي او، عكس و.. مي باشد.

موزه هنرهاي مدرن تفليس Museum of Modern Art

موزه هنرهاي مدرن تفليس كه در سال 2012 تاسيس شده در فضايي در ابعاد 3000 متر مربع شامل چندين سالن نمايشگاهي،مراكز آموزشي، آثار هنري كودكان، سالن آثار هنري و يك كافه مي باشد.آثار اين نمايشگاه ها در هر ماه تغيير مي كند، بنابراين بهتر است قبل از رزو آنلاين تور گرجستان و بازديد از اين موزه حتما صفحه فيس بوك آن را از قبل چك كنيد تا اطلاعات لازم را دريافت كنيد.

بازدید : 226
سه شنبه 16 ارديبهشت 1399 زمان : 11:18

فرهنگ و آداب و رسوم مردم ارمنستان داراي تاريخ كهن و پر فراز و نشيبي است. مردم ارمنستان رفتار دوستانه و مهرباني دارند و به بزرگان خود احترام مي گذارند و در تربيت كودكان خود دقت زيادي به خرج مي دهند. بهتر است قبل از سفر به ايروان ارمنستان كمي با سنت و آداب و رسوم مردم ارمنستان آشنا شويد. با الفباي سفر همراه باشيد.

دست دادن و روبوسي در هنگام ديدار

براي آشنايي با آداب و رسوم مردم ارمنستان بهتر است بدانيد، زماني كه آنها همديگر را ملاقات مي كنند چه رفتاري نشان مي دهند. مردم ارمنستان زماني كه همديگر را مي بينند صورت همديگر را مي بوسند كه در بين اقوام و خانواده خود اين رسم رايج است. خانها نيز در ديدارها دست يكديگر را مي فشارند. اين هميشه نشانه ارتباط نزديك آنها با يكديگر نيست بلكه يك برخورد ساده براي نشان دادن ارتباط دوستانه است. در تور لحظه آخري ايروان ارمنستان نوروز 98 با برخورد آنها با يكديگر آشنا خواهيد شد.

استفاده از واژه فرانسوي براي تشكر كردن

به طور رايج لغت تشكر كردن به زبان ارمني shnorhakalut’yun گفته مي شود.آنها به جاي استفاده از اين واژه ارمني از قرن 16 به بعد از لغت فرانسوي Merci براي تشكر كردن استفاده مي كنند و لغت Jan كه در زبان فارسي ما آن را "عزيز" و "گرامي" ترجمه مي كنيم. گردشگران تور ايروان عيد نوروز 98 براي تشكر كردن از مردم اين شهر مي توانند از لغت فرانسوي Merci براي تشكر كردن استفاده كنند.

سعي كنيد گرسنه به ميهماني ها برويد

درست مانند هر كشوري در قفقاز، ارمنيها نيز بسيار ميهمان نواز بوده و زماني كه در خانه هاي خود ميهمان دارند به خصوص ميهمان خارجي، به گرمي از آنها استقبال مي كنند. آنها انواع خوراكي و غذاهاي جورواجو را براي پذيرايياز ميهمانان خود قرار مي دهند. شايد بايد از تمامي غذاها و خوراكيهايي كهبه شما تعارف مي كنند ميل كنيد در غير اين صورت در فرهنگ ارمني انگار كه به ميزبان توهين كرده و محبت او را ناديده گرفتيد. پس به شما توصيه مي كنيمدر موقع سفر تور ايروان ارمنستان در تعطيلات نوروز 98 اگر ميهمان مردم اينكشور هستيد بهتر است كه گرسنه به ميهماني آنها برويد تا بتوانيد از غذاهايي كه به شما تعارف مي شود همه را امتحان كنيد.

خودداري از ديدن نوزادان تا 40 روز

با اينكه اين قضيه خرافات است اما بسياري از مردم ارمني همچنان از آن پيروي مي كنند. برخي از مردم ارمنستان به هيچكس اجازه نمي دهند كه نوزاد تازه متولدشده هايشان را تا 40 روز كسي ببيند. تنها بستگان و اقوام بسيار نزديك اجازه دارند تا نوزاد تازه متولدشده هايشان را ببينند. اين اعتقاد مردم ارمنستان ريشه پزشكي دارد زيرا نوزادان بسيار آسيب پذير هستند و ممكن است به راحتي باكتري ها را جذب كنند و بيمار شوند.

پريدن تازه عروس و داماد از روي آتش

مناسبات و تعطيلات ارمنستان شامل فرهنگ مسيحيت و فستيوال وارداوار يا آبپاشان (روز جهاني آب كه مردم ارمني براي رفع زشتيها بر روي هم آب مي پاشند) مي شود كه ريشه در آداب و رسوم ارمني دارند. جشنواره واردوار نيز ازمراسمهاي محبوب در ميان مردم اين كشور است. علاوه بر اين، مردم ارمنستان توجه زيادي به مراسمها و سنتهاي خود دارند. از جمله پريدن تازه عروس و داماد از روي آتش براي دور كردن شيطان و پليديها براي آغاز زندگي جديد مي باشد. شايد براي شما هم پيش بيايد كه در طول سفر تور ارمنستان لحظه آخري اين مراسمها را از نزديك مشاهده كنيد.

خوردن شيريني و خواب ديدن همسر آينده

ممكن است اين سنت ارمنستان كمي عجيب به نظر برسد اما براي مردم ارمني يكچيز سرگرم كننده است. در روز T. Sarkis Day نسخه ارمني از روز ولنتاين، زنان سالخورده خانواده، شيرني هاي بسيار شور با دستور خاصي مي پزند و دختران مجرد اين شيريني هاي را مي خورند تا همسر آينده خود در خواب ببينند.

آن فردي كه دختران مجرد در خواب مي بينند ممكن است يك فرد غريبه باشد اما اگر در خواب به آنها يك ليوان آب بدهد به اين معني است كه همسر آينده آن دختر است.

پرسيدن سوالات شخصي از آنها

مردم ارمني آدمهاي باهوشي هستند و به راحتي با شما ارتباط برقرار مي كنند و شايد ممكن است به نظر بيايد كه آنها تمايل ندارند با شما ارتباط برقرار كنند. مردم ارمني علاقه مند هستند به صورت رو در رو و همراه با ارتباط چشمي با شما صحبت كنند.ممكن است گاهي پيش بيايد تا از آنها سوالات خصوصي و شخصي بپرسيد. اين قضيه در كشور ارمنستان يك امر عادي است و گستاخي محسوب نمي شود. شما نيز در سفر تور ارمنستان تعطيلات نوروز مي توانيد با مردم اين شهر به راحتي گفتگو كنيد در مورد جاذبه هاي گردشگري ايروان ارمنستان راهنمايي بخواهيد و يا سوالات شخصي از آنها بپرسيد.

براي دريافت اطلاعات بيشتر درمورد تورهاي لحظه آخري ايروان ارمنستان و رزرو بليط هواپيما ايروان ارمنستان به وب سايت www.alefbatour.com مراجعه فرماييد.

بازدید : 248
سه شنبه 16 ارديبهشت 1399 زمان : 11:18

در ايروان پايتخت ارمنستان، جاهاي جذابي براي بازديد كردن وجود دارند و همچنين تفريحات لذت بخشي را مي توانيد تجربه كنيد. اما شايد همه گردشگران فرصت زيادي براي گردش در ايروان را نداشته باشند و فقط با تهيه بليط ايروان قصد يك مسافرت كوتاه مدت در ارمنستان را داشته باشند به همين دليل الفباي سفر به شما برنامه گردش 2 روزه در ايروان را ارائه مي دهد.

روز اول

صبح

اينكه براي شروع گردش بايد در صبح يك صبحانه مغذي بخوريد يك واقعيت ثابت شده است. چراكه شما به انرژي زيادي براي تفريح كردن در ايروان ارمنستان نياز داريد. اگر به دنبال محلي براي صرف صبحانه در ايروان هستيد بايد بگوييم كه در اين شهر رستوران هاي زيادي وجود دارد كه صبحانه محلي ارمني سرو مي كنند اما ما به شما رستوران "لواش" را پيشنهاد مي كنيم كه صبحانه سنتي ارمني خوشمزه سرو مي كند. يكي از رايج ترين غذاهايي كه ارمني ها براي صبحانه مي خورند عسل و گردو است.

پس از صرف صبحانه به مجموعه كاسكاد يا هزار پله (Cascade Complex) كه تنها 10 دقيقه با رستوران فاصله دارد برويد. در اين محل قدم بزنيد و مجسمه هاي هنري و گُل هاي رنگارنگ را تماشا كنيد. از چشم انداز 360 درجه پانوراما رو به كل شهر در تور ارمنستان لذت ببريد. اين محل از دو قسمت بيروني باغ مجسمه گافسجيان و دروني گالري هاي هنر گافسجيان (Cafesjian) تشكيل شده است. از گالري هنري كه آثار معاصر هنرمندان محلي در آن قرار دارد بازديد كنيد.

ظهر

پس از تماشاي مجتمع كاسكاد به سمت ماتناداران (Matenadaran) برويد. جايي كه پر از تاريخ، ادبيات و هنر است. در اينجا، متون قبل از تاريخ از سراسر جهان را پيدا خواهيد كرد. از راهنماهايي كه در آنجا حضور دارند مي توانيد بخواهيد تا توضيحاتي به شما بدهند تا بيشتر بتوانيد اهميت اسناد و كتب نمايش داده شده را درك كنيد.

پس از آن به سراغ مجسمه مادر ارمنستان كه در پارك پيروزي قرار دارد برويد. اين مجسمه به دليل ارتفاع بلند از تمامي نقاط شهر قابل مشاهده است.در پايين اين مجسمه موزه نظامي ارمنستان قرار دارد كه يادگاري هايي از دوران جنگ جهاني دوم را در معرض نمايش قرار داده كه در تور ارمنستان لحظه آخري مي توانيد آنها را ببينيد.

عصر

كنترون يكي از 12 منطقه ارمنستان است كه در آن مسجد آبي، ميدان جمهوري و چند پارك سرسبز وجود دارد. از مسجد بزرگ آبي؛ تنها مسجد شيعه در كل كشور كه در قرن 18 ساخته شده است ديدن كنيد، اين مسجد پس از فروپاشي اتحاد شوروي و استقلال ارمنستان با پشتيباني دولت ايران بازسازي شد.

بعد از بازديد از مسجد آبي به سمت ميدان جمهوري حركت كنيد و زندگي مردم محلي و ساختمان هايي كه 50 سال طول كشيده تا ساخته شوند را از نزديك مشاهده كنيد. هر شب ساعت 9 فوراه هاي رقصاني در نزديكي ميدان فعال مي شوند سعي كنيد بازديد از آنها را در ارزانترين تور ارمنستان از دست ندهيد.

شب

ايروان داراي بارهاي و كافه هاي زيادي است كه در شب هنگام شما مي توانيد يك نگاه اجمالي به زندگي مردم اين كشور داشته باشيد كه چگونه مردم محلي پس از ساعت هاي طولاني در محل كار يا تحصيل شب خود را سپري مي كنند.

مي توانيد به Dargett Craft Brewery برويد و نوشيدني محبوب خود را آنجا امتحان كنيد. براي لذت بردن از موسيقي زنده و شبي شاد به بار باركد كه به فضاي دوستانه و راحت شهرت دارد يا كلاب Paparazzi برويد و اولين روز گردش در تور ارمنستان زمستان 97 را به پايان برسانيد.

روز دوم

صبح

روز دوم خود را در ايروان با يك صبحانه مفصل در يكي از رستوران هاي محبوب ايروان آغاز كنيد. پس از 50 دقيقه رانندگي از شهر به سمت سنگ هاي حروف الفباي ارمني (Armenian Alphabet Monument) برويد. در سال 2005 به مناسبت سالگرد هزار و ششصدمين روز حروف الفباي ارمني، اين 39 سنگ بنا، از حروف ارمني ساخته شد. براي گشتن در اين مكان در تور ارمنستان نوروز 98 تنها يك ساعت زمان نياز داريد.

ظهر

ظهر به سراغ بازديد از مهمترين موزه ارمنستان يعني موزه نسل كشي (Armenian Genocide Museum) كه در مركز شهر قرار دارد برويد. موزه نسل كشي ارمني براي گراميداشت قربانيان ساخته شد. بازديد از موزه احساسات شما را برانگيخته مي كند. هنگامي كه حدود 1.5 ميليون ارمني توسط تركان عثماني قتل عام شدند كه زمان وحشتناكي در تاريخ اين كشور را نشان مي دهد.

بعد از آن به سمت ميدان جمهوري برويد و از گالري ملي و موزه تاريخ ارمنستان (History Museum of Armenia) ديدن كنيد تا در مورد تاريخ و فرهنگ اين كشور اطلاعات بيشتري كسب كنيد. اين موزه داراي مجموعه اي بزرگ از اشيايي برنز پيش از تاريخ است، همچنين ميراث فرهنگي و تاريخي پادشاهي باستاني اورارتو و سكه هاي دوران پادشاهان مختلف را در معرض نمايش قرار داده است.

عصر

ايروان داراي پارك هاي زيادي براي قدم زدن و ريلكس كردن است. محبوبترين پارك اين شهر پارك عشاق (Lover’s Park) است. اين پارك يكي از قديمي ترين پارك هاي ارمنستان است كه داراي چشم انداز زيبا، فضاي سرسبز و آبشارها و حوضچه هاي مختلف و ديدني است. در اين پارك يك ميان وعده كوچك و اسنك نيز ميل كنيد و از فضاي آرامش بخش آن در تور ايروان ارمنستان بهار 98 لذت ببريد.

شب

براي سپري كردن شبي پر خاطره در ايروان ارمنستان به بار El Sky كه در پشت بام ساختمان پلازا قرار دارد برويد. نوشيدني مد نظر خود را سفارش دهيد و از تماشاي منظره پانوراما مشرف به شهر همراه با گوش سپردن به موسيقي آرام لذت ببريد.

اگر همچين جايي باب ميل شما نيست مي توانيد به بار Liberty Pub برويد مكاني محبوب كه در يكي از نقاط دور افتاده شهر قرار دارد و لحظات به ياد ماندني در اين محل مي توانيد داشته باشيد.

جهت دريافت اطلاعات بيشتر در رابطه با ارزانترين تور ارمنستان و قيمت بليط هواپيما ايروان 97 به وب سايت www.alefbatour.com مراجعه فرماييد.

بازدید : 244
سه شنبه 16 ارديبهشت 1399 زمان : 11:18

ارمنستان كشوري كوچك در همسايگي شمال غربي ايران است. بزرگترين شهر آن ايروان، پايتخت اين كشور محسوب مي شود. قدمت اين كشور به بيش از دو هزار سال پيش برميگردد و از اين بابت در كنار جاذبه هاي طبيعي آن، مكان هاي تاريخي جذابي هم دارد و اين كشور هر ساله پذيراي گردشگران از سراسر دنيا است. اگر سفر به اين كشور همراه با تور ارمنستان را تجربه كنيد قطعا سفري سرشار از لذت و خاطره هاي خوب را تجربه خواهيد كرد. اگر بخواهيم از جاذبه هاي گردشگري ارمنستان نام ببريم، حتما بايد به معبد گارني و كليساي گغارت اشاره كنيم. هر دوي اين بناها در حومه شهر ايروان قرار دارند و در صورتي كه علاقمند به بازديد از آنها هستيد بايد حدود 30 كيلومتر از ايروان فاصله بگيريد. به غير از اين دو مكان اگر باز هم مشتاق ديدن مكان هاي تاريخي هستيد مي توانيد در تور ارمنستان به ماتناداران سري بزنيد. اين مكان يك كتابخانه باستاني است و همين الان هم در آن كتب خطي زيادي نگهداري ميشود. كليساي جامع سنت گريگور روشنگر هم به عنوان بزرگترين كليساي منطقه قفقاز جنوبي شناخته مي شود.

تعداد صفحات : 20

درباره ما
آمار سایت
  • کل مطالب : 202
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 49
  • بازدید کننده امروز : 1
  • باردید دیروز : 15
  • بازدید کننده دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 76
  • بازدید ماه : 256
  • بازدید سال : 1751
  • بازدید کلی : 113802
  • <
    پیوندهای روزانه
    آرشیو
    اطلاعات کاربری
    نام کاربری :
    رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • خبر نامه


    معرفی وبلاگ به یک دوست


    ایمیل شما :

    ایمیل دوست شما :



    لینک های ویژه