loading...

alefbatour

آژانس مسافرتي الفباي سفر| تور گردشگري، خريد آنلاين بليط

بازدید : 228
سه شنبه 16 ارديبهشت 1399 زمان : 11:18

بسياري از گردشگرا از فضاي شهري و خيابانهاي صنعتي و مدرن در سفرها خودداري مي كند. همانهايي كه بيشتر علاقه به طبيعت و سفر به جاهاي طبيعي تر دارند. براي اين گردشگران سه پيشنهاد سفر خارجي با مكاني دلپذير م متفاوت از مدرنيته و ساختمان هاي بي جا داريم.

بسياري از گردشگرا از فضاي شهري و خيابانهاي صنعتي و مدرن در سفرها خودداري مي كند. همانهايي كه بيشتر علاقه به طبيعت و سفر به جاهاي طبيعي تر دارند. براي اين گردشگران سه پيشنهاد سفر خارجي با مكاني دلپذير م متفاوت از مدرنيته و ساختمان هاي بي جا داريم.

در آنتاليا به ديدن آبشار دودن برويد.

آبشارهاي دودن گروهي از آبشارها مي باشند كه در 14 كيلومتري شهر آنتاليا واقع شده اند. در كنار اين آبشار براي گردشگران تور آنتاليا كافه ها و رستوران هاي زيادي وجود دارند و اگر مسير رودخانه دودن را ادامه دهيد و از ميان طبيعتي بكر و بي نظير عبور كنيد. آبشار بالايي دودن درون پاركي قرار گرفته است كه براي ورود به اين پارك بايد هزينه اي براي ورود به پارك را پرداخت كنيد اما با ورود به پارك جذب طبيعت زيبايي خواهيد شد. مي توانيد در مكان هاي تعبيه شده استراحت كنيد و از طبيعت زيبا لذت ببريد و يا اينكه به راه خود ادامه دهيد تا به آبشار اول برسيد. در پشت اين اين آبشار يك غار به نام غار آرزوها يا Dilek Magarasi به طول 40 متر وجود دارد. بعد از طي مسافتي 8 كيلومتري به آبشار دوم كه پس از طي كردن مسير صخره اي به مديترانه ميرسد خواهيد رسيد. اين آبشار در ميان اهالي به نام كالپوزكالديران يا Karpuzkaldıran شناختده ميشود.

123

آبشارهاي دودن گروهي از آبشارها كه با فاصله بيست و هشت كيلومتر از جاده قديم آنتاليا است. اين آبشارها از بزرگترين رودخانه در جنوب آنتاليا به نام رودخانه دودن شكل گرفته است. اين آب ها از صخره هاي دودن به پايين مي ريزد و وارد درياي مديترانه مي شود و چشم اندازي بسيار زيبايي را به وجود مي آورد.

سرچشمه اين آبشار از دو چشمه است. به نامهاي پينارباشي در منطقه كيرك گوزلر كه چهل كيلومتر با آن فاصله دارد . آب اين دو چشمه پس از عبور از مسيري كوتاه هم مسير شده و رود دودن را به وجود مي آورند دودن پس از طي مسير چهارده كيلومتر از زيرزمين در گودالي بنام وارساك در روي زمين ميريزد و در طرف ديگر گودال درعمق زمين فرو ميرود. آبي كه در گودال وارساك به زمين فرو ميرود پس از عبور دو كيلومتر در آبريز آبشار بيرون مي ايد و آبشار دودن را مي سازد. سرانجام اين آب بعد ازطي نه كيلومتر و پس از عبور از آنتاليا وارد درياي مديترانه مي شود

آيا تاكنون با حيواناتي چون ميمون ها ملاقات كرده ايد؟

غار ميمون ها در كوآلالامپور

غار ميمون ها مالزي در سال ۱۸۸۱ توسط يك كاشف آمريكايي در قسمت شمال شهر كوالالامپور كشف شد. اين غار مدتي محلي براي تفريح و سپس به عنوان مخفيگاه كاربرد داشته است و اكنون مكاني مذهبي و جزو جاذبه ي ديدني كوالالامپور به شمار مي رود. نام اين غار برگرفته از رودخانه اي به نام سانگاي باتو، كه در گذشته ها در آن جريان داشته،برگرفته شده است.

124

وجود فضاهاي سرسبزي كه در اطراف غاروجود دارد زيبايي آن را دو چندان كرده است. درغار باتو كيو مجسمه هاي نمادهاي زيادي قرار دارد ولي چيزي آن را بسيار جذاب ميكند وجود تعداد زيادي ميمون است كه در آنجا زندگي مي كنند. اين ميمون ها هزاران سال است كه در اينجا زندگي مي كنند و صاحبان اصلي اين غار محسوب مي شوند. مجسه اي طلايي رنگ و بسيار بزرگ در بالاي پله هاي اين غار قرار دارد كه 42متر طول دارد و توسط ۱۵ مجسمه ساز اهل هند ، از فولاد و بتن ساخته و با روكشي از طلا پوشيده شده است، كه ساخت آن حدود سه سال به طول انجاميده است و بلندترين مجسمه ايستاده دنياست كه اين مجسمه و چند معبد كوچك از موارد مقدس محسوب مي شود . در روز خاصي مراسم ويژه ي جشن هندي ها در اين محل برگزار مي گردد به نام روز تايپوسام كه در اواخر ژانويه يا اوايل فوريه برگزار مي شود(هر سال فرق مي كند) . اين جشن در واقع جشن سالروز تولد پسر شيوا است. در سفر مالزي خود تماشاي اين غار را از دست ندهيد. جهت اطلاع از قيمت تور مالزي مي توانيد با همكاران ما در آژانس مسافرتي الفباي سفر تماس حاصل نماييد.

فضايي سبز وطبيعي در كنار دريا نمادي از آرامش طبيعت

11الف

از تفريحات بدروم ، طبيعت بي نظير آن است . گل كوي, توركبوكو, تربا و گوندوان ، در ساحل شمالي اين شبه جزيره تركيه، از جاده, قابل ديدن هستند و يا بهتر است كه يك قايق كرايه كرده و پارو بزنيد تا خليج هاي آرام ، باغهاي مركبات و جزيره هاي جنگلي را كشف كنيد.

آسيابهاي بادي كوچك كه هنوز براي خرد كردن دانه هاي غلات در تركيه به كار ميروند ، در بالاي تپه هاي اطراف پوشيده از درختان زيتون ، قرار گرفته اند . تربا يك دهكده امروزي است داراي ويلاهاي تفريحي و يك بندرگاه زيباست كه مسافران تور بدروم مي توانند پس از مسافت 8 كيلومتر در شمال بدروم، از آن ديدن نمايند.

بازدید : 225
سه شنبه 16 ارديبهشت 1399 زمان : 11:18

سفر به پكن

مردم كشور چين هميشه به فرهنگ غني خود مي‌باليدند. سنت‌ها و جشن‌هاي باستاني اين كشور از سال‌هاي گذشته تاكنون براي مردم اهميت فراواني داشته است. مردم چين حتي در دنياي مدرن امروز هم سنت‌هاي خود را با شكوهِ فراوان جشن مي‌گيرند.

مردم در چينِ باستان هر روز به‌سختي كار مي‌كردند. آن‌ها هر روز ساعات طولاني مشغول به‌كار بودند و حتي اواخر هفته‌ هم به كار كردن ادامه مي‌دادند. با اين‌حال، در طول سال، فستيوال‌هاي مليِ زيادي برگزار مي‌شد كه براي مردم اهميت فراواني داشتند.

مردم به همراه خانواده‌هاي‌شان اين روزها را جشن مي‌گرفتند. خيلي از اين فستيوال‌ها پس از گذشت سال‌ها هنوز هم براي مردم باارزش هستند و جشن گرفته مي‌شوند.

پكن پايتخت جمهوري خلق چين و يكي از پرجمعيت ‌ترين شهرها جهان به شمار مي آيد، اين شهر هر ساله ميزبان گردشگران فراواني است كه با تور چينبه اين شهر سفر مي كنند. آب و هواي پكن به گونه اي است كه ديماه بامتوسط دماي 4- درجه سانتيگراد سردترين ماه سال و تيرماه با متوسط دماي 26 درجه سانتيگراد گرمترين ماه سال است.

طبيعت زيباي اين شهر در هر فصل به طوري متفاوت ظاهر مي شود كه بسيار خارق العاده است و به همين خاطر به گردشگري تور پكن پيشنهاد مي شود به پكن سفر كنند و بايد به اين نكته توجه داشته باشند كه بهترين زمان سفر به چين اواسط شهريور تا اواسط آذر مي باشد.

فصل بهار پكن از مارس (اسفند تا فروردين) تا مي (ارديبهشت تا خرداد) است. در اين فصل دماي هوا تغييرات زيادي دارد و ميزان گردوغبار بسيار زياد است به طوري كه گاهي طوفان هاي شن رخ مي دهد. در بهار شكوفه هاي درختان، زيبايي چشم نوازي را به طبيعت پكن مي بخشند براي اينكه از تماشاي اين شكوفه ها لذت ببريد در ماه مي (ارديبهشت تا خرداد) به پكن سفر و در نمايش ها و فستيوال هايي كه در اين برگزار مي شود شركت كنيد.

فصل تابستان پكن از ماه ژوئن (خرداد تا تير) تا آگوست (مرداد تا شهريور) را پوشش مي دهد. رگبارهاي وقت و بي وقت در اين شهر گردشگران را وادار مي كند تا در هنگام بيرون رفتن همراه خود چتر ببرند. با فرا رسيدن تابستان گردشگران زيادي به چين مسفر مي كنند به همين دليل است كه قيمت هتل ها بالا مي رود. براي فرار از گرماي سوزان مي توانيد به نواحي خنك كوهستاني برويد.

ژوئن

جشنواره ي قايق اژدها

اين جشنواره، زماني براي ديدن مسابقات قايق اژدها و خوردن زونگ زي (پودينگ هاي برنجي چسبناك مثلثي شكلي هستند كه در برگ بامبو پيچيده شده اند) است. با وجود اين كه اين جشنواره يادبود افسانه ي غمناك كويوان، يك شاعر سياست مدار قرن سوم پيش از ميلاد، كه خودش را به رودخانه ي اسطوره اي مي لو در هونان به منظور اعتراض رسمي ضد حكومت فاسد پرتاب كرد است، ولي يك روز تعطيلي شاد به حساب مي آيد.

اين تعطيلي در روز پنجم از ماه پنجم قمري چيني است.فستيوال دراگون بوت (Dragon Boat) يكي از مهيج‌ترين رويددهاي چين است. اين فستيوال در پنجمين روزِ پنجمين ماه قمري، يعني ماه ژوئن برگزار مي‌شود. دراگون بوت يا «قايق اژدها» يك مسابقه‌ي هيجان‌انگيز است. در روز فستيوال غذاها و نوشيدني‌هاي زيادي تهيه مي‌شود. مردم چين در اين روز برنامه‌هاي متنوعي دارند. زنان متاهل به خانه‌ي پدري مي‌روند تا به والدين‌شان سر بزنند. درب‌ و پنجره‌ي خانه‌ها با گياهان خاص پوشانده مي‌شوند تا ارواح شيطاني از خانه دور شوند. زونگزي (zongzi) كه نوعي دامپلينگِ برنج است در اين روز سرو مي‌شود. علاوه‌بر مسابقه‌ي قايق‌سواري، بازي‌هاي زيادي در فستيوال دراگون بوت انجام مي‌شود تا اين روز را به يكي از مهيج‌ترين روزهاي سال تبديل كند.

سفري به كوآلالامپور

كشور مالزي داراي مذاهب مختلفي است از جمله اسلام، بوديسم، هندوئيسم و مسيحيت كه در مركز توجه قرار دارند واين نشان از آن است كه جشنواره ها و رويدادهاي كوالالامپور اكثرا ريشه مذهبي دارند. تعطيلاتو جشنهاي ملي و مهم مالزي شامل رمضان، سال نو چيني، كريسمسو... استاماجشنوارهتابستانيكوالالامپوركدام است؟

سفر به پكن

جشنواره خريد مالزي Malaysia Mega Sale

جشنواره خريد مالزي 2 بار در سال برگزار مي شود كه اولين جشنواره در نيمه اول سال يعني ماهاي جولاي و آگوست برگزار مي شود كه شامل حراجهاي 70% است كه گردشگران زيادي براي خريد مناسب و خوب در تابستان به اين كشور سفر مي كنند. علاوه بر گردشگران، اين جشنواره براي مردم مالزي نيز يك فرصت عالي است تا علاوه بر بازديد از جاذبه هاي گردشگري كوآلالامپور از برندهاي معتبر با قيمت هاي مناسب اجناس مورد نظرشان را خريداري كنند.

فروشگاهاي محلي نيز براي خريد كردن مسافران تور مالزي بسيار وسوسه انگيز هستند و شامل جوايز و مسابقات هيجان انگيز هستند. اين حراجي هاي فوق العاده در سراسر مالزي برگزار مي شود و فرصت بي نظيري براي خريد كردن است.
علاوه بر اين، به خريدارن از طرف شركت هاي مختلف توليد كننده كارتهاي اعتباري پيشنهاد ويژه مي شود. به عنوان مثال، به دارندگان MasterCard كه بيش از RM300 مالزي را در طول دوره جشنواره خريد كنند، جايزه هاي لوكس مانند گذراندن تعطيلات عالي در مالزي به صورت رايگان ارائه مي دهد.رويداد ويژه اي به نام bejeweled نيز براي مشتريان سازماندهي شده كه هداياي بسيار خوبي به خريدارن در فروشگاه هاي جواهرفروشي در كوالالامپور ارائه مي دهد.

سفر به پكن

سفر استانبول و شركت در جشنواره ها و فستيوال ها

در طول سفر با تور تركيه مي توانيد شاهد زيباترين فستيوال هاي تركيه باشيد و سفر متفاوت تر از هميشه داشته باشيد. در تركيه بيش از هزار فستيوال از جمله فستيوال هاي مذهبي، فستيوال هاي فصلي، فستيوال هاي ملي، فستيوال خريد و مراسمات ويژه موجود دارد كه هر كدام از به نوعي متفاوت است و هركدام به نوع ويژه و مخصوصي برگزار مي گردند. با سفر به تركيه حتي دقيقه اي هم بيكار نخواهيد بود - مي توانيد ساعاتي را صرف تماشاي زيباترين ديدني هاي كنيد و يا خريدي ارزان را در مراكز خريد بزرگ اين سرزمين تجربه كنيد.

جشنواره خريد استانبول - Istanbul Shopping Fest

هفتين جشنواره خريد اروپا در شهر زيباي استانبول بر قرار مي شود كه به بازدديكنندگان تجربه اي جديد و فوق العاده دوست داشتني از خريد در دل استانبول را هديه مي دهد.بهترين زمان سفر به استانبول براي خريد در زمان فستيوال خريد استانبول ميباشدكه همه‌ساله در ابتداي فصل تابستان است . زمان فستيوال خريد استانبول، بهترين فصل حراج در استانبول است و در اين زمان مي توانيد با كمترين قيمت از معتبر ترين برندهاي ترك خريد كنيد، در طي اين جشنواره تمامي اجناس معاف از ماليات هستند، به همين دليل است كه خريد در اين زمان با صرفه تر و بسيار ارزان تر است.

سفر به پكن

فستيوال موسيقي بين‌المللي استانبول - Istanbul International Music Festival

شركت در كنسرت هاي استانبول بي اغراق يكي از متفاوت ترين تجربه هاي شما در طول سفر با تور استانبول خواهد بود، در فستيوال موسيقي بين امللي استانبول شاهد فضايي از موسيقي‌هاي مختلف سراسر جهان خواهيد بود. اين فستيوال كه هر ساله در ماه‌هاي ژوئن و جولاي (اواسط خردادماه تا اواسط مردادماه) برگزار مي‌گردد يكي از بزرگترين جشنواره موسيقي تركيه محسوب مي‌شود. از موسيقي زنده خواننده هاي سراسر دنيا لذت ببريد و خواننده‌هاوموسيقي‌دان‌هاي مشهور سراسر جهان را ازنزديك ببينيد. انواع موسيقي و رقص،از رقص اصيل ومحلي تركي گرفته تا رقص اپرا شما را حيرت زده خواهدكرد.

بازدید : 227
سه شنبه 16 ارديبهشت 1399 زمان : 11:18

در اكثر كشورها در زمان و روز مشخص بر اساس فرهنگ و سنت و آداب و رسوم آن كشور فستيوال هاي هيجان انگيز و بسيار جذاب برگزار مي گردد. اين فستوالهاي جذاب هر سال گردشگران زيادي را مجذوب خود مي كند. در سال 2018 در سفر به كشورهاي مختلف تماشاي اين فستيوال هاي را از دست ندهيد. با الفباي سفر گذري به برخي از فستيوالها مي كنيم.

آپريل- جشن آب، چيانگ ماي تايلند

در ماه آوريل، شما مي توانيد در جشن سال نو تايلندي، كه به جشنواره آب شهرت دارد و در چيانگ ماي برگزار مي گردد شركت كنيد.

اين جشنواره در طي 3 روز و تعطيلات آخر هفته (13 تا 15 آوريل)، در تايلند برگزار مي شود.مردم محلي و بازديدكنندگان در "جشنواره آب" مشاركت مي كنند كه بسيار تماشايي و هيجان انگيز است . اين فستوال به معني قدر داني از نعمت ها و رهايي از ناخوشايندي هاي سال قبل همه ساله برگزار مي گردد. براي شركت در فستيوال و آگاهي از قيمت تور بانكوك پوكت با كارشناسان الفباي سفر در ارتباط باشيد.

مي- فستيوال جاز، نيواورلئان آمريكا

جشنواره جاز در طول 2 هفته در بهار 2018، از 27 آوريل تا 6 مه در شهر نيواورلئان در ايالات متحده آمريكا برگزار مي شود. اين جشنواره براي عاشقان جاز و علاقه مندان به موسيقي بسيار مهيج و ديدني است. امسال نيز بر طبق آمار افراد بيشتري در اين فستوال شركت مي كنند. با وجود مشخص نبودن برنامه امسال اما استيوي واندر، پيتبول و آلاباما شيك در اين مراسم حضور دارند.

ژوئن- فستيوال شب‌هاي سفيد، سن پترزبوگ روسيه

جشنواره شبهاي سفيد روسيه يكي از بهترين و پرشورترين جشنواره هاي موسيقي و هنري است كه در سال 2018 در تابستان برگزار مي گردد كه اين بهترين زمان براي بازديد از سنت پترزبورگ به دليل آب و هواي گرم و روز هاي طولاني مي باشد. شروع اين فستيوال از انتهاي ماه مي بوده و تا اوايل جولاي ادامه دارد. اين فستيوال شامل اجراي مراسم زيباي رقص باله و جشنواره اپرا توسط هنرمندان كشور روسيه برگزار مي شود، همچنين اين جشنواره شامل آتش بازي، اجراي نمايش و موسيقي زنده نيز مي شود. براي حضور در اين فستيوال تور ارزان روسيه در الفباي سفر را فراموش نكنيد.

جولاي- جشنواره موسيقي رين فارست ساراواك، مالزي

جشنواره موسيقي رين فارست ساراواك در ميان جنگل بورنئو مالزي برگزار مي‌شود. اين جشنواره در سال 2018 در سه روز از 13 تا 15 جولاي برگزار مي‌شود. موسيقي سنتي و معاصر در اين فسيوال برگزار مي شود كه فرهنگ بومي آن منطقه را به تصوير مي كشد. اين جشنواره براي علاقه مندان به موسيقي بسيار لذت بخش است. با استفاده از تور ارزان مالزي الفباي سفر مي توانيد در اين جشنواره پر هياهيو شركت كنيد.

اكتبر-فستيوال مجسمه سازي در ساحل، سيدني استراليا

در اواخر بهار سال 2018 از 18 اكتبر تا 4 نوامبر نمايشگاه مجسمه سازي در سواحل سيدني در استراليا برگزار مي شود كه مجسمه ها و بسيار از آثار هنري توسط صدها هنرمند محلي و بين‌المللي خلق مي شود. اين بزرگترين نمايشگاه مجسمه سازي در جهان است كه براي طرفدان خود بسيار ديدني و جذاب است.

دسامبر- فستيوال هنرها، ميامي آمريكا

اين جشنواره از 6 تا 9 دسامبر برگزار مي‌شود كه مجسمه‌ها، نقاشي‌ها، هنر ديجيتال، و ساير هنرهاي پيشرفته در اين محل به نمايش گذاشته مي شود. همچنين زمان برگزاري اين فستوال يك زمان عالي براي بازديد از وين وود، محل هنرهاي پيشرفته ميامي مي باشد كه هر ساله نقاشي‌هاي جديد دران به نمايش گذاشته مي‌شود.

بازدید : 264
سه شنبه 16 ارديبهشت 1399 زمان : 11:18

خيلي از افراد هستند كه سرماي زمستان را دوست ندارند و به دنبال جايي براي ريلكس كردن با آب هواي گرم و معتدل و يا آفتاب گرفتن در سواحل هستند. الفباي سفر به شما بهترين مكانها در جنوب شرقي آسيا معرفي مي كند تا در زمستان به آنجا سفر كنيد.

كرابي،تايلند Krabi

كشور تايلند با وجود سواحل شگفت انگيز فراوان، ماسه هاي نرم و شني، چشم اندازي از آبي بيكران اقيانوس با انواع جزيره هاي كوچك و بزرگ يكي از اين مقاصد است. تصور كنيد در سرماي زمستان براي فرار از برف و يخ به جايي خلوت و به دور از هر گونه شلوغي به يك جزيره گرمسيري سفر كنيد.

كرابي يكي از جزاير تايلند در جنوب شرقي آسيا، با داشتن سواحل مختلف، جاذبه هاي ديدني و جنگهاي سرسبز و معابد و غارهاي طبيعي و تورهاي گشت زني در جزاير مختلف از جمله في في همان چيزي است كه شما در تور بانكوك پاتايا به دنبال آن هستيد.

نها ترنگ، ويتنام Nha Trang

شهر ساحلي و آفتابي نها ترنگ هوايي درست برعكس هواي ابري و برفي زمستان دارد. شهر ساحلي و مدرن با آبهاي زلال و شفاف، سواحل ماسه سفيد و طبيعتي زيبا هما مقصد مورد نظر شما در زمستان است.

شما مي توانيد در هتل هاي لوكس اقامت كنيد و در سواحل شهر غواصي كنيد، و يا ورزشهاي آبي انجام دهيد. يكي از تجربيات غافلگير كننده اين شهر، تماشاي چشم انداز بي نظير مشرف به اقيانوس و شهر از داخل تلكابين است.

جزيره پانگكور، مالزي Pangkor Island

جزيره پانگكور تنها 3 ساعت با كوالالامپور پايتخت مالزي فاصله دارد و جزيره اي رويايي براي كشف كردن است. يكي ديگر از بزرگترين و خيره كننده ترين ساحل كه در اين جزيره قرار دارد خليج محبوب نيپاه است.

با سپري كردن روز خود در سواحل اين جزيره گذر زمان را احساس نمي كنيد. ماجراجويهايي مختلف در انتظار شما است از جمله قايقراني و غواصي و كشف زيباييهاي جزيره كه در مالزي مي توانيد با استفاده از تور به اين جزيره بهشتي سفر كنيد. جهت اطلاعات بيشتر درباره قيمت تور مالزي با همكاران ما در آژانس مسافرتي الفباي سفر تماس حاصل نماييد.

كامپوت، كامبوج Kampot

شهر باستاني كامپوت با فضايي آرام و به دور از شلوغي براي سفر كردن در زمستان يك انتخاب عالي است. قدم زدن در اطراف رودخانه هاي زيبا و يا پياده روي و تماشاي حيات وحش اين منطقه بر فراز تپه ها بسيار لذت بخش است. علاوه بر جاذبه هاي طبيعي كامبوج، صنعت گردشگري در اين كشور توسعه زيادي پيدا كرده است.

امكانات رفاهي مانند تاسيس هتل ها و رستورانهاي مختلف كه آماده پذيرايي از گردشگران هستند. با اين حال اين شهر همچنان رنگ بوي و سبك قديمي خود را حفظ كرده و از دوره استعمار فرانسه همچنان ساختمانهايي به جاي مانده كه بازسازي نشده اند.

سنتوزا، سنگاپور Sentosa

شهرت جزيره سنتوزا در سنگاپور نياز به تعريف كردن ندارد. سنتوزا يك جزيره مصنوعي است كه تنها براي تفريح و سرگرمي ساخته شده و انواع سرگرميهاي جذاب و جالب و البته مدرن را اين جزيره مي توانيد تجربه كنيد.شهربازي و يكي از بزرگترين آكواريوم هاي دنيا در اين جزيره قرار دارند.

به غير از پارك و اماكن تفريحي، سواحل كم نظير و ديدني، غارهاي مخفي، مناظر خيره كننده نيز از جاذبه هاي طبيعي فوق العاده هستند. در سفر تور مالزي سنگاپور مي توانيد لحظات به ياد ماندني را در جزيره سنتواز از اماكن توريستي سنگاپور داشته باشيد.

پالاوان، فيليپين Palawan Island

با وجود 7 هزار جزيره گرمسيري، جزيره پالاوان در فهرست يكي از زيباترين جزاير ديدني دنيا به شمار مي رود. اين جزيره كوچك خيره كننده تعداد قابل توجهي از جاذبه هاي طبيعي را در خود جاي داده است.

از سواحل ماسه اي گرفته با چشم انداز رويايي، درياچه هاي زلال و غواصي در آبهاي لاجوردي از تجارب فراموش نشدني در جزيره پالاوان است.حيات وحش ديدني اين منطقه نيز حرفي براي گفتن دارد و يا پياده روي بر روي تپه هاي سبز و پرگل در امتداد بركه و رودها را در سفر به اين جزيره فراموش نكنيد.

جزيره نوسا، اندونزي Nusa Islands

بالي به عنوان يك جزيره زيبا با سواحل حيرت انگيز و طبيعتي نفس گير بسيار شناخته شده است. اما اندونزي جزاير گرمسيري زيباي بسيار را در خود نهفته است كه يك مقصد سفر زمستاني خوب محسوب مي شود. جزيره نوسا در جنوب شرقي اندونزي واقع شده است.

جزيره نوسا داراي حيات وحش گسترده است از انواع پرندها گرفته تا ماهي ها، مرجانها را مي توانيد در جزيره مشاهد كنيد. از تپه ها گرفته تا سواحل گوناگون را در جزيره نوسا مي توانيد كشف كنيد. همچنين مي توانيد در اقامتگاه هاي مقرون به صرفه در فضاي باز اقامت كنيد و هر روز را به ماجراجويي جديدي در نوسا از نقاط ديدني اندونزي بپردازيد.

بازدید : 245
سه شنبه 16 ارديبهشت 1399 زمان : 11:18

مالزي انواع مختلف تفريحات را براي شما فراهم خواهد كرد. در تور نوروز 97 مالزي و در صدر تفريحاتش ديدار از برج هاي دوقلوي پتروناس قرار دارد. برج هاي دوقلوي پتروناس با ارتفاع 452 متر(Petronas Towers) بلندترين برج هاي دنيا هستند. شهر آبي سان وي لاگون (Sunway Lagon)مكان مناسبي براي علاقمندان به پارك هاي آبي است. برج كي.ال (KL Tower) هم مي تواند امكان مشاهده شهر از نماي بالا را براي شما فراهم كند. پارك پروانه كوالالامپور (Kuala Lumpur Butterfly Park) در خود بيش از شش هزار پروانه را جا داده و بيش از پانزده هزار از گونه هاي گياهي هم در آن موجود است.

آكواريوم كوالالامپور (Aquaria KLCC) داراي 5000 گونه از آبزيان هم براي علاقمندان به موجودات آبزي و ماهيان محيطي جذاب را فراهم ميكند. در كوالالامپور مي توانيد از محله چيني­ ها هم ديدن نماييد، همانطور كه پيش بيني مي شود، در اين محله قيمت كالاها مناسب است و البته كيفيت اجناس هم مطابق با قيمت آنها خواهد بود!

سنگاپور هم محله چيني ها دارد و در سفر با تور تركيبي عيد 97 مالزي سنگاپور مي توانيد از اين محله در سنگاپور ديدن نماييد. البته در سفر با تور نوروز 97 مالزي سنگاپور نبايد ديدن جزيره دلفين هاي سنتوزا (Sentosa Dolphin Island) را از دست بدهيد. علاوه بر تماشاي دلفين ها، در اين درياچه مي توانيد به زير آب هم برويد و از نزديك با اين موجودات باهوش تعامل كنيد. تور لحظه آخري تعطيلات نوروز مالزي و سنگاپور فرصت خوبي براي ديدن باغ وحش و باغ پرندگان سنگاپور هم هست. قيمت تور تعطيلات عيد مالزي سنگاپور بسته به شرايط هتل و ساير امكانات تور متغير خواهد بود.

براي كسب اطلاعات بيشتر در باره قيمت بليط هواپيما كوالالامپور و زمان مناسب سفر به مالزي به وب سايت الفباي سفر مراجعه فرماييد.

www.alefbatour.com

تعداد صفحات : 20

درباره ما
لینک دوستان
آمار سایت
  • کل مطالب : 202
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 12
  • بازدید کننده امروز : 1
  • باردید دیروز : 9
  • بازدید کننده دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 77
  • بازدید ماه : 1081
  • بازدید سال : 1483
  • بازدید کلی : 113534
  • <
    پیوندهای روزانه
    آرشیو
    اطلاعات کاربری
    نام کاربری :
    رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • خبر نامه


    معرفی وبلاگ به یک دوست


    ایمیل شما :

    ایمیل دوست شما :



    لینک های ویژه