loading...

alefbatour

آژانس مسافرتي الفباي سفر| تور گردشگري، خريد آنلاين بليط

بازدید : 236
سه شنبه 16 ارديبهشت 1399 زمان : 11:18

يكي از تفريحات پرهيجاني كه در دبي وجود دارد سافاري در بيابان است. اين شهر داراي بيابان هاي زيادي است كه همه آنها پوشيده از گياهان بياباني و انواع حيوانات البته محافظت شده است.

سافاري بياباني دبي

يكي از تفريحات پر هيجاني كه در دبي وجود دارد سافاري در بيابان است. اين شهر داراي بيابان هاي زيادي است كه همه آنها پوشيده از گياهان بياباني و انواع حيوانات البته محافظت شده است. براي تماشا و تفريح در اين صحراه تورهايي وجود دارد كه شامل خودروهاي شاسي بلند و عبور و بالا و پايين رفتن از تپه ها است كه بسيار مهيج است.

جاذبه هاي گردشگري كه حتمن يك بار بايد در سفري ببينيم.

سافاري بياباني دبي

يكي از تفريحات پر هيجاني كه در دبي وجود دارد سافاري در بيابان است. اين شهر داراي بيابان هاي زيادي است كه همه آنها پوشيده از گياهان بياباني و انواع حيوانات البته محافظت شده است. براي تماشا و تفريح در اين صحراه تورهايي وجود دارد كه شامل خودروهاي شاسي بلند و عبور و بالا و پايين رفتن از تپه ها است كه بسيار مهيج است.

1111111111111

اين سافاري كه از مكان هاي ديدني دبي به شمار مي رود، در 3 زمان صبح، عصر و شب انجام مي شود كه نصف روز به طول مي انجامد . مي توانيد سافاري و گردش در بيابان را با ايپن تور تجربه كنيد و حتي خودتان در اين محل رانندگي كنيد و پس از سواري، به تماشاي غروب خورشيد در افق صحرا و استراحت بپردازيد. در كنار سافاري و صرف غذا در بوفه صحرا، اسكي بر روي شن، شتر سواري، موتورسواري در پيست شني و نقاشي بر روي بدن با حنا ار جمله ديگر تفريحات سرگرم كننده و لذت بخش است.

آكواريوم دبي

آكواريوم دبي اين در ابعاد ۵۱ در ۲۰ در ۱۱ متري است و به‌عنوان بزرگ‌ترين آكواريوم فضاي بسته جهان محسوب مي شود. بيش از ۳۳ هزار آبزي با ۲۰۰ گونه مختلف در اين آكواريوم زندگي ميكنند.

اين آكواريوم پنل آكريليك دارد كه وزن آن بيش از ۲۴۵ هزار كيلوگرم بوده و ابعاد آن نيز ۳۲٫۸ در ۸٫۳ متر با ضخامت ۷۵۰ ميلي‌متر است. اين پنل، به عنوان بزرگترين پنل نوع خود ، در كتاب ركوردهاي گينس سال ۲۰۱۰ به ثبت رسيده است.

22222222222222

يكي از موارد مهم در اين آكواريوم، اختصاص مكاني ويژه به خزندگان عجيب ‌وغريب است كه در بخش‌هاي مختلفي با نام‌هاي ديوار حشرات، نمايش ديواره شيشه‌اي، بخش ويژه ‌ايگوانا، بخش ويژه مارهاي پيتون برمه‌اي و بخش ويژه مارهاي درختي زندگي مي‌كنند. اين آكواريوم از نقاط محبوب دبي

در ميان توريستهاي تور دبي مي باشد.

جيپ سافاري مارماريس

جيپ سافاري يكي از تفريحات لذت بخش مارماريس است و تفريح بسيار جذابي براي دوستداران ورزش در طبيعت و در فضاي باز است. لذت بردن از تماشاي منظره هاي زيباي ، روستاهاي سرسبزاطراف، آبشارهاي زلال ، تنگه‌اي با آب‌هاي كم‌عمق از جمله تجربه هاي لذت بخش است.يك سافاري معمولي با جيپ در مارماريس حدود 7 ساعت طول مي‌كشد. در ماه‌هاي آپريل تا اكتبر مي‌توان اين تور سافاري را هر روز از مارماريس، ايچملر يا آرماتوران آغاز كرد. هزينه سفر شامل سرويس رفت و برگشت به هتل، بيمه، نهار و راهنماي تمام مدت مي‌شود. حتما كرم ضدآفتاب با خود ببريد. سفر از درب هتل شما در ساعت 9:30 آغاز مي‌شود و حدود ساعت 17:00 به پايان مي‌رسد. قافله جيپ‌هاي سالم و تميز مسافران تور لحظه آخري مارماريس را به نقاط مختلفي مانند روستاي تورگوت مي‌برند.

3333333333333

درطول سفر، شما از مناظر زيباي طبيعي لذت خواهيد برد و مي توانيد در دل آبشارهاي و ساحل Jesus در نزديكي روستاي اورهانيه آب‌تني كنيد. همچنين زمان كافي براي معاشرت با روستاييان محلي وآشنا شدن با كسب و كار و زندگي روزمره آنها خواهيد داشت. پس از اين توقف كوتاه رانندگان با تجربه شما را به رستوران‌هاي اطراف روستا مي‌برند، جاييكه غذاهاي سنتي تركي كه توسط زنان روستايي پخته مي‌شوند در انتظار شماست. يك نكته مثبت ديگر درباره اين سافاري هيجان انگيز با جيپ، اين است كه هيچگونه محدوديت سني ندارد. اين سفر با راهنماها و رانندگان با تجربه، يكي از لذت بخش‌ترين سفرهاي عمرتان خواهد بود.

پارك ملي مارماريس

پارك ملي مارماريس در مساحتي حدود 29 هكتار در 6 كيلومتري شهر مارماريس قرار دارد و اين پارك در سال 1996 به عنوان پارك ملي منابع زيباي طبيعي، فرهنگي و تفريحي در جنوب غربي تركيه افتتاح شد. در اين مكان جانوران و گياهان متنوع و زيبايي زندگي مي كنند. اين پارك، داراي مكان هاي محافظت شده زيادي است و خط ساحلي متفاوتي دارد كه قايق سواري در اطراف ساحل به سهولت انجام مي شود. در حاشيه پارك ملي مارماريس سواحل زيبا، آرام و بكري هست كه به جزيره سنت (Cennet) هم نزديك هستند كه داراي چشم اندازي زيبايي مي باشد و از تفريحات لذت بخش مارماريس به شمار مي رود. پارك ملي مارماريس بيشتر ازهمه با كاج هاي سرخ پوشيده شده و درختان «سويت گام» هم در نواحي مشخص آن به چشم مي خورند. انواع درختان كاخ سرخ، صنوبر، چنار و سرو و درختان ديگري هم مثل زيتون وحشي، بج، سوماق، اقاقيا و … زيبايي اين پارك را دو چندان كرده اند. پارك ملي مارماريس همچنين حيات وحش گسترده و متنوعي هم دارد، در كنار بزهاي وحشي پستانداراني مثل خرس، روباه، خوك، سنجاب قرمز، راسو، جوجه تيغي، سياهگوش، سمور، شغال و … هم در پارك وجود دارند.

444444444444

به غير از طبيعت زيباي اين پارك، آثار تاريخي پر قدمت و ارزشمندي نيز وجود دارد، پارك ملي مارماريس سايت شهرهاي باستاني فيسكوس و آموس هست كه در گذشته به آن ها سرزمين كاريا مي گفتند و حتي هنوز هم نشانه هايي از استعمار جزيره رودس در آن ها به چشم مي خورد. در آموس، خرابه هايي از تئاتر، مكان هاي مذهبي و پايه مجسمه هاي زيادي در آن قرار دارد كه با ديوارهاي شهر احاطه شده اند.

آكواريوم پوكت

اكواريوم پوكت در مساحتي به وسعت 8 هكتار، زيستگاه انواع ماهي، گياهان آبزي با رنگهاي مختلف، عروس هاي دريايي زيبا، مرجان و ... است كه به تازگي بازسازي شده و متشكل از 30 بشكه آب تازه و شور است كه يكي از بهترين آكواريوم هاي دنيا محسوب مي شود. بروي اين آبزيان تحقيقاتي نيز مانند نحوه زندگي، تكثير آنها ، عوامل انقراض، بيماري و.. صورت مي گيرد. وجود آبزيان ديگر مانند مار ماهي، كوسه ، نهنگ، خرچنگ، ماهي هاي زيبا و تزييني به جذابيت اين آكواريوم افزوده است.

5555555555555

تماشاي اين آبزيان زيبا در يك تونل شيشه اي با وجود لامپ هاي مخصصوص و رنگارنگ و به ويژه ديدن عبور كوسه و نهنگ ها حس بسيار لذت بخشي است و انگار كه در ميان اقيانوس قرار گرفته ايد. همچنين براي آشنايي بيشتر با نحوه زندگي ماهي ها مي توانيد از اطلاعاتي كه بر روي ديواره آكواريوم قرار دارد استفاده كنيد. علاوه بر اين تونل شيشه اي زيبا، در فضايي مانند استخر نيز مي توانيد انواع لاك پشت ها از سنين نوزاد تا حتي پير را مشاهده كنيد.

سينماي شناور پوكت

سينماي شناور پوكت كه به سينماي مجمع الجزاير شهرت دارد، داراي طرحي خلاقانه بوده كه بدست استوديو “اوله اسكرين” احداث شده است. اين سينما در نزديكي جزيره كودا و بر روي آب و مابين دو صخره در سال 2012 ساخته شده كه هر سال جشنواره فيلم و هنر در اين محل برگزار مي شود.

جالب ترين مورد درباره اين سينما كه از نقاط محبوب پوكت تايلند است، اين است كه پس ازاتمام هر فستيوال قسمتهاي تشكيل دهنده اين سينما از هم باز شده و مواد سازنده آن توسط افراد محلي مورد استفاده قرار مي گيرد و مجددا براي فستيوال سال بعد ساخته مي شود.

66666666666666666666666

طراحي اين سينما به شكل قايق بوده تا امكان شناور بودن آن بر روي آب فراهم باشد همچنين پرده نمايش نيزدر روبروي تخته شناور قرار دارد. به مناسبت فستيوال فيلم “فيلم روي صخره ناو نوي” طراحي آن صورت گرفته و كليه دعوت شدگانتور پوكت براي ورود به آن مي بايست از قايق استفاده كنند.

تمام مواد بازيافتي كه در ساخت سينماي مجمع الجزاير استفاده شده نيز براي محيط اطراف خود آلودگي به وجود نمي آورد. تماشاي فيلم در ميان آب ها به همراه صداي امواج دريا حس آرامش بخش و تجربه اي بسيار متفاوت و جذاب را در تورهاي خارجيبه همراه دارد.

بازدید : 248
سه شنبه 16 ارديبهشت 1399 زمان : 11:18

مگر مي شود لذت سفر را بدون خريد كردن ، ديدن و كاوش در بازارها و مراكز خريد به سر برد؟ يكي از دلنشين ترين كارهاي در سفر اينست كه در بازارها بگرديم و ببينيم كه چه چيزهاي متفاوتي مي يابيم و مي توايم آنها را با خود به خانه ببريم و شايد كساني را با كوچكترين سوغاتي هاي محلي و دست ساز يا لباس ها و وسايل كوچك خوشحالتر كنيم.

پس در اينجا مي خواهيم برخي از اين بازارها ، مراكز و محل هاي رنگ و وارنگ را به شما معرفي كنيم.

نقره دست ساز

نقره دست ساز و هنري كه در ساخت آن به كار رفته شده يكي از بهترين انتخابها براي سوغات است. زداگاه اصلي اين هنر زيبا در يكي از شهرهاي جنوب شرقي تركيه ماردين است. صنايع دست ساز نقره تركيه از زيبايي و جلوه بسيار زيبايي برخوردار است و يك سوغاتي لوكس و جذاب به شمار مي رود. اگر به يكي از شهرهاي بزرگ اين كشور مانند استانبول با تور لحظه آخري استانبول سفر كرده ايد ،مي توانيد انواع وسايلي دست ساز نقره را تهيه كنيد.

لوسترهاي تركي

لوسترهاي تركي ظاهري جذاب دارند و در رنگهاي و اندازه هاي مختلفي وجود دارند و به عنوان يك سوغات منحصر به فرد تركيه گزينه مناسبي هستند. اين لوستر هاي زيبا كه به شكل و سبك ترك است در شب جلوه زيبايي دارند و جنس آنها از كاشي، سراميك و شيشه است كه در سفر با تور استانبول مي توانيد اقدام به تهيه آن از اكثر فروشگاهاي اين كشور كنيد.

سوغاتي ها و خريد در پاتايا

شهر ساحلي پاتايا علاوه بر جاذبه‌هاي گردشگري، به لحاظ برخورداري از مراكز خريد نيز داراي تنوع است. اگرچه اين در اين زمينه با مراكز خريد شهر بانكوك قابل مقايسه نيست، ولي در اين بازارها، فروشگاه‌ها، بازارچه‌هاي ساحلي و مراكز خريد مي‌توان كليه كالاهاي مورد نياز از سوغاتي‌هاي تايلند، پوشاك، غذا، لوازم الكترونيكي و حتي اقلام برندهاي معروف را تهيه كرد. نكته جالب توجه اين است كه در اغلب اين مراكز كالاها به قيمت بسيار مناسبي عرضه مي‌شوند.

بازارچه شناور پاتايا (Pattaya Floating Market)

اين بازارچه تلفيقي از موزه، تئاتر زنده و مركز خريد است و البته يكي از جاذبه‌هاي گردشگري پاتايا نيز محسوب مي‌شود. اين بازارچه از بازارچه شناور بانكوك الگوبرداري و بازسازي شده است. در اين بازارچه جالب، فروشگاه‌ها به شكل قايق‌هاي شناور بر روي آب هستند و برخلاف تصور، اجناس بسيار مرغوب و باكيفيتي از جمله پوشاك و زيورآلات را مي‌توان در ميان اقلام آن‌ها پيدا كرد. حتي با اين قايق‌ها مي‌توان در ميان روستاهاي كوچك اطراف گشتي زده و طعم غذاهاي بومي تايلندي را چشيد. پيشنهاد ما به شما اين است كه در تور تايلند گشت و گذار و خريد از اين بازار روي آب را از دست ندهيد چرا كه تجربه اي تكرار نشدني برايتان رقم خواهد خورد.

ميموزآ (Mimosa)

اين مركز خريد با الهام از شهر كلمار (Colmar) فرانسه ساخته شده است. در اين مركز خريد ۳۰۰ فروشگاه فروش سوغات، پوشاك، زيورآلات و صنايع دستي تايلند وجود دارد.مي توانيد خريد كنيد و بنريد و لذت ببريد. كانال و آب نماي موزيكال هم در اين مكان پر رنگ و لعاب وجود دارد. همچنين روزانه در كنار اين آب نما برنامه‌ سرگرمي به مدت ۴۵ دقيقه براي خانواده‌ها اجرا مي‌شود.در كنار اين فضا بنشينيد و لذت ببريد.

در دبي به كجا ميروم و سوغاتي ميخرم؟

حتما آوازه ي مدرن شدن و پيشرفت هر روزه ي دبي به گوشتان رسيده است؛ آسمان خراش هاي سر به فلك كشيده و گوناگون، صدها هتل مختلف، مراكز خريد پيشرفته، هزاران فروشگاه كوچك و بزرگ، سواحل زيباي دبي و … همه با هم دبي را به يكي از محبوب ترين مقاصد گردشگري آسيا تبديل كرده اند.

۱- مركز خريد دبي مال | The Dubai Mall

دبي مال از بزرگ ترين مراكز خريد خاورميانه مي باشد. در اين مركز خريد بزرگ ۱۲۰۰ فروشگاه وجود دارد و مساحت زير بناي آن ۱،۱۲۴،۰۰۰ متر مربع است، سال ساخت اين مركز خريد عظيم به سال ۲۰۰۸ ميلادي باز مي گردد، كه بسيار هم مورد استقبال عموم قرار گرفت. در همين سال ۳۷ ميليون نفر از دبي مال بازديد كردند و تا به امروز هم همه روزه بر مشتاقان خريد از اين مكان زيبا و مدرن افزوده شده است.

از افتخارات مركز خريد دبي مال مي توان به كسب جايزه ي بهترين مركز خريد جهان در سال ۲۰۱۰ ميلادي و دارا بودن بزرگ ترين شيريني فروشي جهان ( با مساحت ۹۳۰ متر ) اشاره نمود.

اين مركز خريد از بخش هاي وسيعي تشكيل شده است.قيمت ها تقريبا گران است .اما تنها ويژگي منحصر به فرد اينست كه مسافران تور دبي مي توانند حراج هاي بسياري را بيابند و با هيجان بيشتري سوغاتي بخرند.

مركز خريد ابن بطوطه | Ibn Battuta Mall

مركز خريد ابن بطوطه يكي از چندين بازار بزرگ در دبي است كه بيشتر از هر چيز ديگري به خاطر معماري اش در جهان شهرت دارد.

اين بازار بزرگ كه در سال ۲۰۰۵ افتتاح شد، نامش را از يك جهانگرد معروف مراكشي كه در سده ي ۱۴ ميلادي مي زيسته است، به يادگار گرفته است.

ابن بطوطه مساحتي در حدود ۱،۲۰۰،۰۰۰ فوت مربع را تنها به ۲۷۰ فروشگاهايش اختصاص داده در حالي كه ۵۰ رستوران و ۲۱ سينما و تنها تئاتر IMAX در امارات متحده ي عربي را در فضاي ديگري ميزباني مي كند. همچنين داراي ۴٫۵۰۰ متر مربع فضاي پاركينگ است.

در كل ابن بطوطه داراي مساحتي در حدود 521.000 متر مربع است و از اين نظر داراي عنوان بزرگترين مركز خريد در خاورميانه است كه بر اساس معماري ۶ كشور تاريخي و باستاني دنيا ساخته شده است.

بازدید : 242
سه شنبه 16 ارديبهشت 1399 زمان : 11:18

هتلهاي در تمام دنيا وجود دارند كه برخي از آنها به دليل محل مناسب خود جذاب هستند، برخي ديگر به خاطر وجود كاركناني با رفتار مناسب و شايسته و خدماتي و امكاناتي كه باعث مي شود يك اقامت به ياد ماندني در آن هتل داشته باشيد. اما هتل هاي زيبا وجود دارد كه با تماشاي آنها نفس خود را سينه حبس مي كنيد. اين هتلها كدامند؟ با الفباي سفر همراه باشيد.

1.هتل الماها،(Al Maha) دبي

گردشگراني كه با تور دبي به اين شهر سفر كرده اند و در بيابانها به دنبال آرامش و سكوت هستند، با 45 دقيقه رانندگي در خارج از شهر دبي به هتل الماها مي رسند و در قلب كوير در چادر هاي صحرايي لوكس Bedouin Lifestyle Camp با تمامي تجهيزات و امكانات در ميان شن و ماسه هاي طلايي اقامت ميكنند.

شايد كلمه چادر براي اقامت كردن محل مناسبي نباشد اما نگران نباشيد، اين اقامتگاه پرطرفدار با تخت هاي راحت و شيك، مبلمان عتقيقه دست ساز و گران قيمت، حمام هاي مدرن بخار و استخرهاي اختصاصي با چشم انداز رو به بيابان، همه چيز را در سفر شما كامل مي كند.اين استراحتگاه در مناطق كويري حفاظت شده در دبي قرار دارد و با خيال آسوده مي توانيد در حالي كه در استخر خصوصي يك نوشيدني خنك مي نوشيد از تماشاي مناظر و حس آرامش لذت ببريد.

2.هتل سيكس سنس دورو ولي (Six Senses Douro Valley)، پرتغال

هتل Six Senses Douro Valley در شهر Samodaes در كشور پرتغال قرار دارد. اگر به دنبال جايي براي تماشاي تپه هاي سر سبز و خانه هاي به هم پيوسته همراه با طبيعتي چشم نوازهستيد، هتل Douro Valley بهترين گزينه براي شما است. اقامت در بناي كهن قرن 19 هم كه در حال حاضر يك ساختمان بي نظير به همراه چشم انداز فوق العاده مشرف به رودخانه Douro است، از هر لحاظ يك تجربه عالي است.

بودن در باغ سر سبز و زيبا به همراه استخر با چشم انداز تاكستانها، كتابخانه اي بزرگ، به همراه انواع غذاهاي خوش طعم با كيفيت عالي از ديگر مزاياي اين هتل است. اتاق هاي شيك و مدرن با تراسهاي سنگي و پنجره هاي بزرگ همه جوره امكان تماشاي چشم انداز ديدني اين مكان را براي شما محيا كرده است. اين هتل به سبك ساختمان هاي روسيه البته با معماري پرتغالي بنا شده است، در سفر خود به تور روسيه مي توانيد ساختمان هاي اينچنيني بسياري را مشاهده نماييد.

3.هتل اوبروي آمارويلاس (Oberoi Amarvilas)، هند

هتل Oberoi Amarvilas در شهر اگرا در كشور هندوستان قرار دارد. هنگامي كه در Oberoi Amarvilas اقامت داريد، تجربه شما در بازديد از تاج محل تنها در روز محدود نمي شود.

در شب مي توانيد گنبد باشكوه و مناره ها را از اتاق خود تماشا كنيد و معماري بي نظير اين سازه را تحسين كنيد. حتي مي توانيد به دنبال راه بهتر باشيد، در تراس هتل بنشينيد و در حالي كه به تاج محل و معماري خيره كننداش مي نگريد به صرف يك شام خوشمزه بپردازيد.

اين هتل مانند كاخي پر ابهت به نظر مي رسد با ورودي حياطي با فوارههاي زيبا و استخر در باغي سر سبز و چشم نواز و معماري خلاقانه و جذاب كه از همه نظر يك مكان فوق العاده براي اقامت در آگرا است. همچنين گوا داراي هتل هاي ساحلي فوق العاده ايست كه در تور گوا مي توانيد يكي از لذت بخش ترين اقامت ها را در دوران زندگي خود تجربه نماييد.

4.هتل ساروجين (The Sarojin) ، تايلند

هتل The Sarojin در جزيره فانگ نگا در تايلند قرار دارد. اگر به دنبال فضاي آرام براي استراحت و ريلكس كردن در تايلند هستيد، همراه با 7 مايل ساحل كم نظير با آبهاي كريستالي و ماسه هاي شني نرم و سفيد، يا استخر در فضاي باز گسترده و فضاي شگفت انگيز كه با درختان تنومند احاطه شده، هتل The Sarojin رويايي ترين جا براي شما است، جايي كه مي توانيد در كنار يك بار ساحلي يك هات داگ لذيذ سرخ كنيد و يا در كلاس آشپزي آن محل شركت كنيد و طبخ غذاهاي تايلندي را ياد بگيريد.

وسايل اتاقهاي اين هتل با چوب درخت عاج هستند و اين دكور زيبا فضاي اتاق را بسيار دلنشين و زيبا كرده است. استفاده از استخر اختصاصي نيز از ديگر مزاياي اين هتل در سفر با تور تايلند شما است.

5.هتل رياض فاسا مايا (Riad Fes Maya)، مراكش

هتل Riad Fes Maya در شهر فاس در مراكش واقع شده است. اگر به دنبال تعبير رويايتان در مكان شگفت انگيز هستيد جاي شما در هتل Riad Fes Maya خالي است. از لحظه اي كه وارد حياط اين محل مي شويد، با كاشي هاي پر نقش و نگار و رنگارنگ و تابلوهاي چوبي نفيس مواجه مي شويد به طوري كه احساس مي كنيد وارد يك مكان تاريخي اسرار آميز مراكش شده ايد.

در اتاق هاي جادويي اين هتل خارق العاده، با پنجره هاي شيشه اي رنگي، سراميك هاي پر نقش و نگار و سقفهاي چوبي حكاكي شده رو به رو مي شويد، همچنين مي توانيد از حمام بخار سنتي و آبگرم نيز استفاده كنيد.

بازدید : 245
سه شنبه 16 ارديبهشت 1399 زمان : 11:18

تماشاي نقاط ديدني دبي نياز به هفته هاي متوالي دارد تا در اين شهر حسابي به شما خوش بگذرد. اما اگر در تعطيلات آخر هفته قصد سفر به دبي را داريد ما شما را راهنمايي مي كنيم تا در 2 روز چه تفريحاتي در دبي انجام دهيم پس با الفباي سفر همراه باشيد.

روز اول
صبح

براي شروع صبح خود را با قدم زدن در امتداد خيابان جميرا بيچ رزيدنس Jumeirah Beach Residence آغاز كنيد و براي صبحانه بين طيف وسيعي از بوفه ها و كافه هاي اين منطقه يكي را انتخاب كنيد. ما به شما رستوران Eggspectation كه يك رستوران خانوادگي با محيط دوستانه است را توصيه مي كنيم. اين رستوران منوي مخصوص صبحانه دارد و همچنين غذاهاي ويژه اي كه با تخم مرغ طبخ مي شوند و اگر هم نگران رژيم غذايي خود هستيد براي شما غذاهاي رژيمي نيز وجود دارد. پس از صبحانه در كنار ساحل كمي ريلكس كنيد يا آفتاب بگيريد اگر هم علاقه مند هستيد مي توانيد در بزرگترين پارك آبي دنيا يعني پارك آبي دبي كه در خيابان جميرا دارد لحظات خوشي در تور دبي داشته باشيد.



ظهر تا عصر
از ظهر تا عصر را به ديدن تعدادي از بهترين و محبوب ترين جاذبه هاي ديدني دبي اختصاص دهيد. به مركز خريد دبي مال برويد و در يك فضاي جذاب اسكي كنيد يا اسنوبرد پر هيجاني را امتحان كنيد. انتخاب ديگر شما مي تواند پارك آبي وايلد وادي Wild Wadi Water Park كه در خيابان جميرا قرار دارد باشد كه در آنجا بيشتر از 30 وسيله تفريح آبي وجود دارد كه هر سليقه اي را راضي خواهد كرد.
اگر هم به دنبال تفريح پر هيجان هستيد مي توانيد سقوط آزاد از هواپيما از فراز جزيره پالم جميرا Palm Jumeirah كه در تفريحگاه ساحلي دبي مارينا در جنب منطقه الصوفه قرار دارد در تور دبي امتحان كنيد. اگر به تفريحات مهيج علاقه مند نيستيد مي توانيد به باغ گل معجزه دبي Dubai Miracle Garden كه در منطقه البرشا قرار دارد برويد تا در يك فضايي رويايي و فانتزي در ميان گلهاي رنگارنگ و خوشبو غرق شويد.

شب
براي شب، از خوردن يك شام خوشمزه و بي نظير لذت ببريد. به رستوران Souk Al Bahar در نزديكي برج خليفه دبي برويد تا چشم انداز شگفت انگيزي از شهر و آبنماي دبي كه بزرگترين آبنماي رقصان در جهان است را به شما ارائه دهد. در اين رستوران 22 نوع غذاي مختلف وجود دارد كه به دلخواه مي توانيد سفارش دهيد. رستوران ديگري كه به شما در تور ارزان دبي نوروز 98 پيشنهاد مي كنيم Karma Kafé است كه بهترين نما را رو به آبنماي دبي دارد و غذاهاي آسيايي با كيفيت و طعم عالي را سرو مي كند.
يا اينكه براي داشتن يك شب رومانيك مي توانيد به رستوران Thiptara كه در هتل پالاس Palace hotel برويد. اين رستوران متخصص سرو غذاهاي تايلندي و غذاهاي دريايي بانكوك است. در تراس اين رستوران با چشم انداز نفس گير به شهر و آبنماي زيباي دبي يك شام فراموش نشدني ميل كنيد پس از شام نيز مي توانيد قدم بزنيد و از ديگر جاذبه هاي دبي مانند آكواريم دبي با 140 گونه مختلف ماهي و بيش از 300 كوسه ديدن كنيد.


روز دوم
صبح

براي شروع روز دوم صبح زود براي آشنايي با فرهنگ مردم اين شهر به محله دبي قديم برويد. سپس به سراغ بازارهاي سنتي اين شهر از جمله بازار طلاي دبي با بيش از 300 فروشگاه برويد. پس از آن به بازار سمت جنوب اين محله رفته و در بازار دير Deira Grand Souk كه پر است از مغازه هاي پارچه فروشي، ادويه، عطر و سوغات گشتي بزنيد. اين بازار سنتي و قديمي در زمانهاي گذشته كه دبي به عنوان مركز تجارت دريايي شناخته شد شهرت زيادي داشت.
به سمت اسكه ابرا دبي برويد، از محله كريك عبور كرده تا به منطقه بور برسيد اين منطقه پر است از آثار تاريخي و موزه ها كه از آنها مي توانيد ديدن كنيد. براي رفع گرسنگي نيز يك اسنك و يا ميان وعده سنتي را ميل كنيد و قدم زنان به سمت منطقه الشندغه حركت كنيد تا به خانه شيخ سعيد آل مكتوم حاكم سابق دبي برسيد.


ظهر تا عصر
پس از ديدن و گشت زدني در منطقه الشندغه Al Shindagha به سمت جنوب حركت كنيد تا مجددا به اسكله ابرا برسيد. به رستوران Bayt Al Wakeel برويد تا يك ناهار خوشمزه عربي ميل كنيد. گوشت بره يا خوراك بلدرچين با سالاد دريايي را سفارش دهيد. اين رستوران يكي از قديمي ترين ساختمان هاي دبي در دهه 1930 است و داراي يك موزه دريايي نيز مي باشد پس از ناهار به سمت محله بستكيه محل زندگي تاجران ايراني و ثروتمندان دبي بوده است برسيد.
در اينجا با خانه هاي قديمي عربستان كوچه هاي پر پيچ و تاب و گالري هاي هنري رو به رو خواهيد شد. پس از آن مي توانيد به منطقه بياباني برسيد و شتر سواري، موتور سواري و يا سافاري بياباني را امتحان كنيد و در چادرهايي كه در اطراف قرار دارد براي رفع خستگي چاي بنوشيد.


شب

در شب به سمت شهر حركت كنيد و به شما صرف شام خوشمزه در كشتي را پيشنهاد مي كنم تا در اسكله Creek بر روي كشتي همراه با خوردن شام از تماشاي منطقه دبي قديم لذت ببريد. در اين كشتي يا قايق هاي تفريحي سرگرميهايي براي شما وجود دارد از جمله پخش موسيقي زنده از فضاي لذت بخش خود در حين غذا خوردن لذت ببريد.

براي اطلاع از قيمت تور دبي نوروز 98 و رزرو بليط هواپيما دبي به وب سايت www.alefbatour.com مراجعه كنيد.

بازدید : 236
سه شنبه 16 ارديبهشت 1399 زمان : 11:18

تيم ملي فوتبال كشورمان در هفدهمين دوره جام ملت هاي آسيا به رقابت با تيم هاي عراق، ويتنام و يمن در گروه D خواهد پرداخت. براي ادامه خبر، الفباي سفر را دنبال كنيد.

آشنايي با جام ملت‌هاي آسيا

جام ملت‌هاي آسيا يك جام فوتبال است كه برگزار كننده آن به عهده كنفدراسيون فوتبال آسيا (اي.‌اف.‌سي) مي باشد. قهرمان اين جام ملت ها، قهرمان قاره آسيا در رشته فوتبال خواهد بود و به‌طور خودكار به جام كنفدراسيون‌ها راه پيدا مي كند.

مراسم اين جام از سال ۱۳۳۵ تا ۱۳۸۳ هر چهار سال يك بار برگزار مي‌شد، ولي به علت اينكه اين جام با جام ملت‌هاي اروپا و المپيك هم زمان بود، طبق تصميم كنفدراسيون فوتبال آسيا، دورهٔ اين بازي‌ها تغيير كرد تا در سطح جهان و بين الملي توجه بيشتري به اين جام شود.

از شرق آسيا تيم‌هاي ژاپن و كره‌جنوبي و از غرب نيز تيم‌هاي ايران و عربستان‌سعودي در ميان يكي از تيم‌هاي ديدار پاياني بوده‌اند. از بين تيم‌هاي ديگري كه در اين جام موفق بوده‌اند مي‌توان عراق، امارات، كويت وچين را نام برد، آخرين كشوري است كه به اين جام اضافه گرديده نيز استراليا بوده ‌است. هفدهمين دورهٔ رقابت جام ملت‌هاي آسيا در سال ۲۰۱۹ براي اولين بار در كشور امارات با ۲۴ تيم برگزار خواهد شد.


گروه‌بندي جام ملت‌هاي آسيا ۲۰۱۹

مراسم قرعه كشي مرحله گروهي رقابت‌هاي جام ملت‌هاي آسيا 2019 در امارات در ارديبهشت ماه برگزار شد. براي اولين بار در اين رقابت‌ها 24 تيم حاضر بوده و در 6 گروه 4 تيمي به رقابت با يكديگر خواهند پرداخت. اسطوره فوتبال كشورمان، علي دايي و همچنين هافبك ازبكستاني استقلال ايران سرور جباروف كه پيش از اين مرد سال آسيا شده است از ميهمانان ويژه اين مراسم بوده اند. در پايان مراسم قرعه كشي تيم ملي فوتبال كشورمان با تيم هاي عراق، ويتنام و يمن هم گروه شد.

شرح گروه‌بندي جام ملت‌هاي آسيا ۲۰۱۹ امارات:

گروه A: امارات، تايلند، هند، بحرين

گروه B: استراليا، سوريه، فلسطين، اردن

گروه C: كره‌جنوبي، چين، قرقيزستان، فيليپين

گروه D: ايران، عراق، ويتنام، يمن

گروه E: عربستان، قطر، لبنان، كره‌شمالي

گروه F: ژاپن، ازبكستان، عمان، تركمنستان

پس از برگزاري مراسم قرعه كشي رقابت هاي جام ملت هاي آسيا 2019 در امارات، مسير تيم ملي فوتبال كشورمان تا فينال اين رقابت ها مشخص شد. هفدهمين دوره جام ملت هاي آسيا با رقابت بين تيم هاي امارات و بحرين از 5 ژانويه 2019 (15 دي ماه) آغاز خواهد شد و تيم ملي فوتبال كشورمان در اين رقابت ها در گروه D، به مصاف تيم هاي عراق، ويتنام و يمن خواهد رفت.

تاريخ بازي‌هاي تيم ملي ايران در جام ملت‌هاي آسيا

پس از مشخص شدن برنامه ديدارهاي تيم ملي فوتبال كشورمان در جام ملت‌هاي ۲۰۱۹ امارات، با برگزاري ديدار امارات و بحرين در شهر ابوظبي، اين رقابتها از تاريخ 15 دي‌ماه آغاز خواهد شد و تا 12 بهمن‌ماه و برگزاري ديدار فينال ادامه خواهد داشت. ايران در اين دوره از رقابتهاي جام ملت‌هاي آسيا در گروه D، با تيم‌هاي عراق، ويتنام و يمن هم‌گروه مي باشد. ( براي حضور در اين رقابتها و تماشاي اين مسابقات پر هيجان در ورزشگاه هاي اين كشور، تور دبي جام ملتهاي آسيا را رزرو كنيد.)

تاريخ ديدارهاي ايران در جام ملت‌هاي آسيا در مرحله گروهي :

ايران – يمن، ۱۷ دي، ساعت ۲۰:۳۰، ورزشگاه محمد بن زايد، شهر ابوظبي

ايران – ويتنام، ۲۲ دي، ساعت ۱۵:۳۰، ورزشگاه النهيان، شهر ابوظبي

ايران – عراق، ۲۶ دي، ساعت ۲۰:۳۰، ورزشگاه المكتوم، شهر دوبي

هشت ورزشگاه امارات در جام ملت هاي 2019 آسيا

براي برگزاري اولين دوره جام ملت هاي آسيا با 24 تيم، شش ورزشگاه در سه شهر توسط فدراسيون فوتبال امارات مد نظر گرفته شده است. رقابت هاي جام ملت هاي 2019 از اول ژانويه در امارات برگزار مي گردد كه اين رقابت ها براي اولين بار طبق تصميم كنفدراسيون فوتبال آسيا با شركت 24 تيم از كل قاره برگزار خواهد شد تا كشورهاي بيشتري در راه اين قهرماني حضور داشته باشند. فدراسيون فوتبال امارات از سه شهر ابوظبي با سه ورزشگاه، العين با دو ورزشگاه، دبي با دو ورزشگاه و شارجه با يك ورزشگاه براي ميزباني اين مسابقات نام بردند.

شايد براي ما ايراني ها، مشهورترين ورزشگاه، ورزشگاه آل مكتوم در دبي باشد كه در جام ملت هاي 1996 ديدار حماسي ايران و كره جنوبي به ميزباني امارات در اين محل برگزار شد كه اين بازي با برد تيم ايران با نتيجه پر گل 6-2 به پايان رسيد كه اين بار نيز اين ورزشگاه ميزبان اين دوره از جام ملت هاي آسيا طبق تصميم فدراسيون اين كشور و ناظران AFC خواهد بود.( شما نيز براي تماشاي اين رقابتها، بليط چارتر دبي را از هم اكنون مي توانيد رزرو كنيد)

ورزشگاه هاي پذيراي جام ملت هاي آسيا 2019 در ژانويه سال جديد ميلادي به اين شرح مي باشد:

شهر ابوظبي

ورزشگاه .........................................................زايد اسپورت سيتي

گنجايش.................................................................. 43620 نفر

مالك .......................................................فدراسيون فوتبال امارات

*

ورزشگاه.................................................... محمد بن زايد

گنجايش......................................................... 42056 نفر

مالك........................................................ باشگاه الجزيره

*

ورزشگاه.......................................................... آل نهيان

گنجايش...................................................... 12000 نفر

مالك........................................................ باشگاه الوحده

شهر دبي

ورزشگاه................................................. محمد بن راشد

گنجايش..................................................... 12000 نفر

مالك ......................................................باشگاه الاهلي

*

ورزشگاه...................................................... آل مكتوم

گنجايش.................................................... 12000 نفر

مالك..................................................... باشگاه النصر

شهر العين

ورزشگاه ..................................................هزا بن زايد

گنجايش................................................... 25965 نفر

مالك...................................................... باشگاه العين

*

ورزشگاه................................................ خليفه بن زايد

گنجايش................................................... 16000 نفر

مالك...................................................... باشگاه العين

شهر شارجه

ورزشگاه .....................................اسپورت سيتي شارجه

گنجايش................................................ 11073 نفر

مالك .................................................باشگاه الشارجه

بازدید : 254
سه شنبه 16 ارديبهشت 1399 زمان : 11:18

تفريحات دبي تنها در برجهاي آسمان خراش و مراكز خريد دبي خلاصه نمي شود. بلكه در دبي انواع جاذبه هاي گردشگري طبيعي هم وجود دارد كه همراه با آژانس مسافرتي الفباي سفر آنها را بررسي مي كنيم.

جاذبه هاي گردشگري دبي در طبيعت

از جاذبه هاي دبي در طبيعت مي توان به پياده روي، دوچرخه سواري و كاياك سواري در كوهستان هاي سنگي Hatt اشاره كرد كه هر كدام در نوع خود هيجانهاي زيادي دارد.

براي انجام اين تفريحات در تور دبي و رفتن به محلي با آب و هوايي خنك، در خارج از شهر دبي دامنه كوهستان حجر وجود دارد كه محلي بسيار آرام دنج است كه مي توانيد تفريحات مهيج و جذابي را امتحان كنيد، جايي كه در ميان صخره هاي خاكستري و سرخ، رنگ آبي خليج فارس مانند نگيني مي درخشد. دوچرخه سواري در دل كوها و مسيرهاي مشخص، كاياك سوراي در آبهاي حتا و تماشاي مناظر زيباي اين منطقه از تفريحات لذت بخش است.

كافي شاپ هاي دبي با منوهاي پر بار

كافي شاپ هاي دبي با منوهاي پر بار و غني يكي از بهترين مكانها براي رفع خستگي بعد از گشت و گذار در سفر به دبي هستند. نوشيدن يك فنجان قهوه خوش طعم با يك كيك، خوردن يك صبحانه انگليسي كامل و مفصل، امتحان كردن طعم خاص نان تست فرانسوي با بوقلمون بيكن در كافي شاپ هاي دبي در تراس يا سالنهاي دل باز و شيك براي هر گردشگري لذت بخش است و به شما پشنهاد مي كنيم در سفر با تور دبي حتما سري به كافي شاپ هاي آن بزنيد.

پارك هاي دبي ، عجيب و شگفت انگيز

پارك هاي دبي با كاملترين امكانات تصور نشدني هستند كه برخي از انها بسيار خاص و عجيب هستند.

پارك موشن گيت دبي با تم هاليوود كه با انواع شخصيت هاي كارتوني مي توانيد بازيها و كارتونهاي هاليودي را در حيرت انگيز ترين نوع ممكن تجربه كنيد.

پارك باليود دبي يكي از اين پاركهاي شگفت انگيز است كه بر اساس صنعت فيلم بمبئي هند بنا شده و صحنه هاي باليووديي را به نمايش گذاشته است.

ورود به دنياي اكشن فوق العاده باليوود، كشف دنياي جديد فضاي سينمايي و دهها اكتشافات اسرار آميز از ديگر جذابيهاي اين پارك هست كه هر توريستي را به سمت خود جذب مي كند. پارك لگو لند دبي

نيز كه تمام وسايل آن از لگو ساخته شده بهشتي براي كودكان است . سرگر م شدن با انواع سواريها،

ساخت روبات،ماشين،حيوان،ساختمان و هر چيز ديگري با لگو و بازديد از ماكت هاي سازهاي معروف دنيا از ديگر عناصر متفاوت و جذاب اين پارك است .

براي سفر به دبي و اطلاع از بليط هواپيما دبي، تور دبي لحظه آخري، قيمت تور دبي و.. به همراه خدمات و پشتيباني ويژه و آگاهي از قيمت تورها و ساير اطلاعات لازم با كارشناسان آژانس مسافرتي الفباي سفر در تماس باشيد.

بازدید : 299
سه شنبه 16 ارديبهشت 1399 زمان : 11:18

همراه با الفباي سفر قصد داريم پاركهاي تفريحي در دبي را به شما معرفي كنيم تا در سفر به دبي از بازي و سرگرمي در اين پاركها كه بسيار مجهز هستند لذت ببريد. اين پارك هاي تفريحي با امكانات بي نظير خود شما را متحير خواهد كرد.اكنون اگر بليط هواپيما دبي را رزرو كرده ايد براي آشنايي اين پارك ها با ما همراه باشيد.

پارك موشن گيت دبي Park Motiongate Dubai

بزرگترين نمايشگاه پارك با تم هاليوود كه جزو جاذبه هاي گردشگري دبي است را در پارك موشن گيت دبي مشاهده خواهيد كرد. بخشهاي مشهور استوديوي فيلم سازي داستاني و كارتوني كه شاملColumbia Pictures, DreamWorks Animation و Lionsgate هستند در اين پارك وجود دارند. امكاناتي كه در اين مجموعه وجود دارد با پارك هاي مشهور فيلم سازي جهان مانند پارك استوديو يونيورسال و والت ديزني برابري مي كند. در اين پارك، انواع بازيهاي هاليوودي را تجسم كرده و به ماجراجويي و بازي با شخصيت هاي مهم كارتوني مي پردازيد.
در قسمت دريم ورك DreamWorks وارد دنياي خيالي مي شويد و حس هيجان انگيز سقوط از آسمان را تجربه مي كنيد. در بازي اسمورفز پا به دنياي فانتزي اسمورف گذاشته و در آن قارچ ها را مشاهده مي كنيد. بازي كردن با شخصيت هاي كارتوني و فيلم هاي متحرك كلاسيك، نبرد با اژدها،سوارهاي هيجان انگيز و ... از تجربه هاي فوق العاده ديگر در پارك موشن گيت دبي هستند.

پارك باليود دبي Bollywood Park Dubai

با ورود به پارك باليود دبي در سفر شما با تور دبي وارد فضاي نمايشي جادويي خواهيد شد كه نمونه آن در هيچ جاي دنيا وجود ندارد. اين پارك بر پايه صنعت فيلم بمبئي در هند ساخته شده و صحنه هاي باليوود را به نمايش مي گذارد.
تجسم فضاي فيلم هاي باليودي در اين محل بسيار جذاب و هيجان انگيز است. اين پارك اسرار آميز متشكل از 5 منطقه چارباغ باليوود Bollywood Boulevard، مومباي چوك Mumbai Chowk، روستيك راوين Rustic Ravine، رويال پلازا Royal Plaza و استوديوهاي فيلم باليوود است.
چندين وسيله سواري براي ورود به دنياي اكشن باليوود و تماشاي پشت صحنه ها و كشف دنياي جديد فضاي سينمايي اين كشور وجود دارد، همچنين آشنايي با موسيقي باليوود با تم موضوعي هند، نمايش تئاتر با موضوعات درام، عاشقانه، اكشن و كمدي از ديگر جذابيت هاي خاص پارك باليود دبي است.

پارك لگو لند دبي Legoland Dubai

در سفر با تور دبي تابستان97 حتما از پارك لگو لند بازديد كنيد. پاركي كه تمامي آن از لگو ساخته شده و مناسب براي كودكان 2 تا 12 سال است. حدود 40 سواري ساخته شده با لگو وجود دارد كه سرگرم شدن با آنها بسيار لذت بخش است. نزديك به 15 هزار مدل لگو كه با بيش از 60 ميليون تكه ساخته شده در اين محل به چشم مي خورد كه داراي 6 بخش كارخانه the factory ، شهر لگو LEGO CITY، قلعه پادشاهي kingdoms ، سرزمين فانتزي fantasy land، سرزمين ماجراجويي land of adventure و شهر كوچك mini-city مي باشد.

ساخت روبات،ماشين،حيوان،ساختمان و هر چيز ديگري با لگو بسيار خلاقانه، جذاب و سرگرم كننده است. در بخش "كارخانه" با چگونگي ساخت آجرها آشنا مي شويد و در "شهر لگو" كودكان شما كار گروهي را مي آموزند اينكه چطوري با كمك يكديگر وسيله اي خلق كنند. در قسمت "قلعه پادشاهي" با شخصيت ها قرون وسطي روبه رو مي شويد.كودكان در"سرزمين فانتزي" نحو ساخت انواع وسايل را مي آموزند و استعداد و خلاقيتشان را در ساخت اين وسايل از خود نشان مي دهند. در قسمت " سرزمين ماجراجويي" نيز با زير دريايي به اكتشاف دنياي زير آب مي پردازند. در آخرين بخش اين پارك يعني "شهر كوچك"، با استفاده از 20 ميليون قطعه لگو، ماكت ها از سازهاي معروف ساخته شده كه مي توانيد از آنها بازديد كنيد.

بازدید : 232
سه شنبه 16 ارديبهشت 1399 زمان : 11:18

دبي پر ترددترين شهر كشورعمارات متحده عربي، با انواع مكان هاي ديدني و شهري بسيار پيشرفته و لوكس براي تمام گردشگران بوده و جذابيت هاي زيادي را در بر دارد. شهرت مدرن بودن دبي زبان زد خاص و عام است و مسلما همچين شهري رستوران هاي لوكس با انواع غذاهاي عربي و بين المللي خوش طعم و لذيذ با بهترين كيفيت را دارد. بعد از اينكه براي سفرتان بليط هواپيما دبي را تهيه كرده ايد، همراه با الفباي سفر چند رستوران برتر دبي را معرفي مي كنيم تا غذاهاي خوشمزه را در طول سفرتان امتحان كنيد.

1. رستوران ژاپني زوما دبيZuma

طعم فوق العاده يك غذاي ژاپني لوكس و گران قيمت را در رستوران زوما دبي در سفرتان با تور دبي امتحان كنيد. رستوراني با غذاهايي با كيفيت بالا كه از محبوبيت زيادي برخوردا است. طراحي داخلي عالي به سبك ژاپني و فضاي شيك و دلپذير در اين رستوران به چشم مي خورد. رستوران زوما از 2 طبقه تشكيل شده و انواع غذاهاي ژاپني و نوشيدنيهاي گوناگون را به مهمانان خود ارائه مي دهد. از جمله غذاهاي خوش مزه اين رستوران استيك با سس قارچ،ساشيمي،سوشي، انواع غذاهاي گريل شده و ماهي هاي كبابي miso marinated black cod كه با ليمو سرو مي شوند و طعم متفاوتي دارند را مي توان نام برد.

2.رستوران فرانسوي La Petite Maison

اين رستوران نيز جز 100 رستوران برتر در دبي است كه پيشنهاد مي كنيم در سفر با تور دبي تابستان 97 حتما غذاهاي بي نظير اين رستوران فرانسوي را امتحان كنيد. بيشتر غذاهاي اين رستوران غذاهاي فرانسوي سنتي مديترانه اي است، از ويژگي هاي خوب و بارز اين رستوان حفظ عطر و طعم اين غذاهاي سنتي است. منوي غذاهاي اين رستوران مدام در حال تغيير است و از غذاهاي خوشمزه رستوران La Petite Maison دبي مي توان به ماهي هاي كه با پودر مخصوص طبخ مي شوند loup de mer in croute de sel,، غذاهاي دريايي كه با كنگر فرنگي و گوجه فرنگي سرو مي شوند و انواع گوشت هاي كبابي و گريل اشاره كرد.

3.رستوران Ossiano دبي

ورود به رستوارن Ossiano قطعا بر خلاف تجربه رستورانهاي ديگر در دبي و يا در سراسر جهان است. اين رستوران زيرزميني توسط آكواريوم بزرگي احاطه شده است، انگار كه در اعماق اقيانوس به صرف غذا مشغول هستيد! منوي اين رستوران شامل غذاهاي دريايي است. حدود 65000 آبزي در آكواريم رستوارن Ossiano زندگي مي كنند كه تماشاي آنها در موقع خوردن يك غذاي خوش طعم تجربه تكرار ناپذيري است. غذاهاي دريايي اين رستوان به زيباترين شكل ممكن تزئين شده و طعم فوق العاده غذاها به همراه سرو خلاقانه آن، به منحصر به فرد بودن اين رستوران مي افزايد.

4.رستوران هندي آرماني آمال دبي Armani/Amal

بهترين غذاهاي هندي را در رستوران آرماني دبي كه در برج خليفه قرار دارد را مي توانيد امتحان كنيد. رستوران آرماني بخشي از هتل آرماني است كه داراي فضاي بسيار شيك و مدرن و غذاهاي كم نظير و با كيفيت است.

طراحي داخلي مينيماليستي رستوران با طراحي مدرن هتل مطابقت دارد و قرار گرفتن در اين فضا به همراه خوردن يك غذاي تند هندي يك تجربه متفاوت براي شما است. منوي اين رستوران بسيار متنوع است وعلاوه بر دارا بودن غذاهاي مختلف هندي، انواع غذاهاي كشور هاي مختلف در آن به چشم مي خورد.

5.رستوران چيني رستوران ژنگ هي از دبي Zheng He’s

رفتن به رستوران هاي دبي كه بسيار متنوع هستند و جزو جاذبه هاي گردشگري دبي محسوب ميشوند و امتحان كردن يك غذاي خوش طعم چيني يك تجربه عالي است. بهترين غذاهاي چيني كلاسيك با تنوع فراوان در اين رستوران سرو مي شود. اين رستوران با تلفيق فرهنگ غرب و شرق و تمركز بر ارائه غذاهاي چيني، تركيبات شگفت انگيز و خوشمزه اي در طبخ و طعم غذا ايجاد مي كند. دكور رستوران ژنگ هي از، ساده بوده ولي نشانه هاي از فرهنگ چيني در آن به چشم مي خورد.
با استفاده از طعم دهندهاي مخصوص مانند سس بالزاميك شيرين و زده تخم مرغ، غذاهاي چيني بسيار خوش طعمي توسط اين رستوران سرو مي شوند.

بازدید : 264
سه شنبه 16 ارديبهشت 1399 زمان : 11:18

دبي پايتخت و پر جمعيت ترين شهر امارات متحده عربي است كه سالانه ميزبان گردشگران و توريست هاي بسياري است.امروزه دبي به عنوان قطب بازرگاني موفق در منطقه و جهان شناخته مي شود و در سال 2007 دبي هشتمين شهر پر بازديد دنيا شناخده شد.دبي از راه هاي فروش نفت، فروش املاك در منطقه آزاد جبل علي و بنادر اين شهر كسب درآمد مي كند اما در سال هاي اخير دبي با ساخ و سازهاي بزرگ مانند برج خليفه به ارتفاع 828 متر ارتفاع بلندترين آسمان خراش دنيا و آكواريوم دبي كه بزرگترين آكواريوم جهان مي باشد.

در برج خليفه، مركز خريد دبي مال (Dubai Mall) قرار گرفته است و در زير دبي مال آكواريوم دبي ساخته شده است.امروزه آكواريوم دبي به يكي از جاذبه هاي گردشگري پر بازديد شهر دبي تبديل شده است و شما مي توانيد در تور دبي نوروز 97 بازديد نماييد، بزرگي اين آكواريوم به قدري است كه گنجايش 10 ميليون ليتر آب را دارد و خانه اي براي بيش از 33 هزار آبزي است كه بازديد كنندگان اين آكواريوم مي توانند در كنار كوسه ها و ساير آبزيان غواصي كنند و يا وارد قفس هاي تحت حفاظت درون آب بروند تا بتوانند از نزديك گونه هاي دريايي موجود در اين آكواريوم را از نزديك ببينند.در زير قسمت مياني دبي مال، در اين آكواريوم تونلي به طول 48 متر و با بدنه آكرليك به ضخامت 75 سانتي متر قرار دارد كه گردشگران مي توانند از داخل اين تونل با زاويه 270 درجه شاهد زندگي آبزيان در زير آب باشند.

آژانس مسافرتي الفباي سفر ارائه دهنده تورهاي ارزان قيمت و لحظه آخري دبي مي باشد.

www.alefbatour.com

تعداد صفحات : 20

درباره ما
آمار سایت
  • کل مطالب : 202
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 6
  • بازدید کننده امروز : 1
  • باردید دیروز : 80
  • بازدید کننده دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 177
  • بازدید ماه : 357
  • بازدید سال : 1852
  • بازدید کلی : 113903
  • <
    پیوندهای روزانه
    آرشیو
    اطلاعات کاربری
    نام کاربری :
    رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • خبر نامه


    معرفی وبلاگ به یک دوست


    ایمیل شما :

    ایمیل دوست شما :



    لینک های ویژه